שתף קטע נבחר

"תתבגרו": סמסונג עוקצת את לקוחות אפל

מלחמת אפל וסמסונג מגיעה לשיאים חדשים בפרסומת חדשה, על רקע השקת אייפון X בעולם. "תתבגרו", קוראת סמסונג למעריצי אפל שעומדים כהרגלם בתורים הארוכים, ויש גם עקיצה סמויה

 

 

ליריבות המתמשכת בין מותגי הפרימיום של עולם הסלולר - סמסונג ואפל, יש גם צדדים משעשעים: פרסומת חדשה של סמסונג שעלתה על רקע השקת האייפון X, משחקת על הסטריאוטיפ של לקוחות אפל - "עדר" של מעריצים שהולכים שולל אחרי המותג מבלי להפעיל מחשבה או ביקורת. סמסונג בעצם קוראת ללקוחות אפל "להתבגר", להתעורר מההתאהבות הבלתי הגיונית שלהם במותג המתחרה.

 

הפרסומת עוקבת במשך עשור אחר לקוח אפל טיפוסי שכזה, ומציגה את החיים שלו עם אייפון אל מול בת זוגו שלה יש סמארטפון של סמסונג. עמידות למים, טעינה אלחוטית וכמובן משבר ביטול שקע האוזניות - כולם מופיעים בסרטון באורך דקה אחת בלבד, שהמסר שלו ברור: סמסונג תמיד נמצאת צעד אחד לפני אפל - מנטרה שכל חובב אנדרואיד יודע לדקלם בעל-פה.

 

Personality

ויש גם עקיצה אחת קטנה וסמויה: בסוף הפרסומת, כשהאייפוניסט הופך לסמסונגיסט מרוצה, הוא חולף על פני תור בלתי נגמר אך טיפוסי להפליא של לקוחות אפל שממתינים מחוץ לחנות כדי לרכוש את מכשיר האייפון X החדש. המבט שלו ושל המצלמה ננעל על לקוח כזה שעומד בתור, אלא שאם מסתכלים מקרוב - התספורת המשונה שלו נראית קצת מוכרת. הקיצוץ הריבועי נראה בדיוק כמו המסך החדש של האייפון - בעל "מפרץ" בחלקו העליון. צריכים עוד מבט? קפצו ל-00:52 בפרסומת.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים