שתף קטע נבחר

חברי קונגרס לאפל: למה האטתם אייפונים?

סנאטור וארבעה חברי בית הנבחרים פנו לטים קוק בדרישה לקבל תשובות בפרשת האטת האייפונים

לא מספיקה ההתנצלות: ארבעה חברי בית הנבחרים מהמפלגה הרפובליקנית פנו למנכ"ל אפל, טים קוק, בדרישה לקבל תשובות לפרשת האטת האייפונים הישנים על-ידי ענקית הטכנולוגיה.

 

בסוף החודש שעבר פרסמה אפל הודעת התנצלות רשמית, בעקבות הזעם הצרכני על כך שגרמה להאטת מכשירי אייפון ישנים: "אנחנו יודעים שחלקכם מרגישים שאפל איכזבה אתכם. אנו מתנצלים". באפל אמרו כי החברה מאיטה בכוונה תחילה מכשירי אייפון ישנים, לדבריה כדי למנוע מהאייפונים הישנים להיכבות לפתע ללא סיבה נראית לעין.

 

 

אבל ההתנצלות וההסברים של אפל לא הספיקו לארבעת חברי בית הנבחרים שמבקשים הבהרות נוספות בנושא.

 

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה עוד כי הסנאטור הרפובליקני ג'ון ת'ון שלח מכתב דומה לאפל ביום שלישי בשבוע שעבר. ת'ון מכהן כיו"ר ועדת הסחר של הסנאט בוושינגטון.

 

למעשה, כל מי שמחזיק אייפון שאינו חדש יודע שעדכון גרסה עלול להיות גזר דין מוות למכשיר. ככל שהמכשיר ישן יותר, ההמלצה החד-משמעית של מומחי סלולר היא לא למהר ולעדכן את הגרסה. הסיבה לדבר - לפחות לפי עדויות של אלפי משתמשים ברחבי העולם - היא שהמכשירים הישנים לא מקבלים בהבנה את עדכוני מערכת ההפעלה שאפל מוציאה כמה פעמים בשנה, בהם לפחות עדכון גדול אחד. העדכונים האלה גורמים לאייפונים הישנים להיות איטיים, לעיתים בצורה בלתי נסבלת.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים