שתף קטע נבחר

עדכון מערכת יאפשר לאייפוניסיטים לבטל את ההאטה

מנכ"ל אפל, טים קוק התנצל בראיון ברשת ABC בפני לקוחות החברה על האטת האייפונים הישנים והבטיח שבקרוב יוצע עדכון שיאפשר למשתמשים לבחור האם להאט את המכשיר

עדכון מערכת שיגיע למשתמשי מערכת ה-iOS בקרוב יפתור את בעיית האטת מכשירי האייפון הישנים של אפל.

 

מבלי להעליב אף אחד, ובטח לא את האוהדים המושבעים של חברת אפל, טים קוק הוא לא סטיב ג'ובס. בעוד המנכ"ל המנוח של ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו היה ידוע כאחד האנשים העקשנים בתעשייה וכזה שלא הודה בטעויות כמעט אף פעם ("אתם מחזיקים את האייפון לא נכון"), טים קוק לעומתו מצטייר כרגיש הרבה יותר ובעיקר כאחד שקשוב גם לטענות הלקוחות שלו.

 

 

לאחר שהתברר שחברת אפל מאיטה בכוונה את מכשירי האייפון הישנים, לטענתם עקב סיכון בשימוש רגיל בזמן שהסוללה במכשיר מתיישנת, התראיין מנכ"ל החברה ברשת ABC והחל את דבריו בהתנצלות שנראתה לפחות כנה כלפי לקוחות החברה, לא על עצם ביצוע הפעולה אלא יותר על העובדה שפעולה זו הוסתרה מהלקוחות.

 

הלקוחות התעצבנו על האטת המכשירים (אילוסטרציה: Shutterstock) (אילוסטרציה: Shutterstock)
הלקוחות התעצבנו על האטת המכשירים(אילוסטרציה: Shutterstock)

 

קוק הבהיר, ולא בפעם הראשונה שמטרות החברה היו תמימות לחלוטין ולא הייתה שום כוונה נסתרת "לעודד" את הלקוחות לרכוש מכשירים חדשים על ידי האטת מכוונת של המכשירים הישנים. "בכל החלטה מהסוג הזה שאנחנו לוקחים, אנחנו קודם כל חושבים על הלקוח ובמקרה הזה חשבנו שיהיה נכון יותר למנוע מהלקוחות את אי הנעימות שבאתחול של המכשירים על ידי האטה מבוקרת של המעבדים".

 

טים קוק, מנכ"ל חברת אפל (צילום: AP) (צילום: AP)
טים קוק, מנכ"ל חברת אפל(צילום: AP)

 

קוק המשיך באומרו שהם הקשיבו היטב לשלל הטענות והפידבקים שהם קיבלו מהלקוחות מאז התברר המקרה ומלבד ההחלטה לתת אפשרות להחליף את הסוללות במכשירים הישנים במחיר מוזל (29 דולר בארה"ב), הם גם יאפשרו למשתמש, על ידי עדכון תוכנה שיוצע בעתיד הקרוב, לבחור האם הוא מעוניין להאיט את המכשיר כדי להימנע מאתחולים תכופים או "לקחת את הסיכון" ולבחור לעבוד במהירות המקורית של המעבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
אפל אייפון האטה עצבים עצבנות כעס
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים