שתף קטע נבחר

האפליקציה שתעזור לכם להקליט ולשתף

להקליט אודיו בנוחות באמצעות הסמארטפון, ליצור סטיקרים מקוריים לוואטסאפ ולשמור על הבריאות והמשקל. סקירת אפליקציות

Aroundsound Audio Recorder: הקלטה ושיתוף קבצי קול

אפליקציית ההקלטה החדשה הזו מאפשרת לא רק להקליט בקלות אלא גם לחלוק בקלות את קובץ הקול ששמרתם.

 

סקירת אפליקציות ()

תוכלו למקם כפתור הפעלה ליישום בלוח הבקרה של המכשיר ולהפעיל את ההקלטה בכל רגע שתרצו, בלחיצה אחת. הקובץ יישמר בזיכרון הסמארטפון עם אפשרות לגיבוי בענן, ויכלול גם נתונים על המיקום שבו התבצעה ההקלטה.

קבצי הקול בברירת המחדל ייקראו לפי היום והשעה שבו בוצעה הקלטה. מיד לאחריה תוכלו לערוך אותה ולתייג חלקים חשובים שברצונכם לשתף. השיתוף ייעשה באמצעות קישור שתצרו. הנמענים שילחצו עליו יוכלו להאזין לקטע המוקלט בלי צורך להתקין את היישום. רשימת הקטעים ששיתפתם יישמרו ברשימה מיוחדת, שתאפשר לכם לחזור אליהם מתי שתחפצו.

 

תוכלו לבחור את איכות ההקלטה, להפסיק להקליט לפי הצורך, ולהתחיל שוב מאוחר יותר.


אנדרואיד 

 

Sticker Maker: סדנה ליצירת סטיקרים לוואטסאפ  

אם אתם לא מסתפקים במאגרי האימוג'ים וקבצי ה-GIF הקיימים במקלדות הווירטואליות, ומעוניינים לתבל את הודעות הוואטסאפ שלכם בסטיקרים מקוריים - האפליקציה הזאת בדיוק בשבילכם. היא תאפשר לכם לעשות שימוש בכל תמונה שצילמתם או שנמצאת במאגר הסמארטפון שלכם, לחתוך אותה כרצונכם, ביד חופשית או תוך שימוש בארגז הכלים, וליצור חבילת סטיקרים מקורית של עד 30 פריטים.

 

 

סקירת אפליקציות ()

התהליך מתבצע בשלושה שלבים פשוטים: בחירת התמונה, חיתוך וצירוף לחבילה, ולבסוף שמירה וייצוא. לאחר שתייצרו לפחות שלוש חבילות כאלה, תוכלו לשלוח אותן לוואטסאפ ולהשתמש בהן כתוספת ויזואלית להודעות. שימו לב, שרק הגרסאות המעודכנות של וואטסאפ יתמכו בסטיקרים שתייצרו.

 

אנדרואיד 

אייפון

 

AIG Safe Life: מאמץ משתלם

החלטתם לעבור לאורח חיים בריא? האפליקציה הזאת, שפותחה בשיתוף פרופ' דן אריאלי, תעודד אתכם לבצע פעילות גופנית מגוונת כמו הליכה, ריצה, פילאטיס ועוד. הפעילות תימדד ותזכה אתכם בנקודות, שצבירתן עשויה להוביל להנחה בפרמיה בביטוח הבריאות של AIG.

 

אנדרואיד

אייפון

 

Calorie Counter - MyFitnessPal‏: קלוריות

מידע על כל מוצרי המזון (מעל 11 מיליון) וההרכב התזונתי והקלורי שלהם. תוכלו לקבל ניתוח יומי והמלצות על מה וכמה בדיוק עליכם לאכול. בנוסף מאפשר היישום לסרוק ברקודים של מוצרי מזון לקבלת מידע על ההרכב התזונתי שלהם.

 

אנדרואיד  

אייפון  

 

סקירת אפליקציות ()

 

הורדת מסה: BMI Calculator

ואם תורידו במשקל - גם מדד מסת הגוף שלכם יירד: כאן ניתן לחשב אותו בקלות, לפי הנתונים האישיים שלכם, ולקבל תוצאה במספרים ובאופן גרפי על פי צבעים, שתמחיש לכם אם הגעתם לאזור הירוק והבריא.

 

אנדרואיד

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האפליקציה שתעזור לכם להקליט ולשתף
מומלצים