שתף קטע נבחר

האפליקציות שיעזרו לכם לטפל בחיות המחמד

לשלוח שאלות לווטרינר, ללמוד תרגילי אילוף, למצוא דוגווקר ועוד כלים לטיפול בבעלי חיים. סקירת אפליקציות

PetCoach: שאלות לווטרינר

זוכרים את קמפיין קופת חולים כללית להתייעצות אונליין עם רופא? האפליקציה הזו מאפשרת להתייעץ באופן דומה עם וטרינרים בארה"ב, מאמני כלבים, ומומחים בענייני בריאות, תזונה, התנהגות ועוד הקשורים לחיות המחמד שלכם.

 

סקירת אפליקציות ()

 

תחילה יהיה עליכם לבנות פרופיל אישי לחיית הבית. האפליקציה מתאימה לכלבים, חתולים, חיות חוה, ציפורים ואפילו עכבישים. בהמשך תוכלו לערוך חיפוש וללמוד מאלפי השאלות שכבר הוצגו ביישום, או לעיין בפיד אקראי של שאלות ותשובות. אם עדיין לא מצאתם את מבוקשכם, תוכלו ללחוץ על כפתור "שאל את הווטרינר" ולהציג שאלה. אפשר להוסיף עד שלוש תמונות, שעשויות לסייע לאבחנה, ולסווג את השאלה על־פי קטגוריות.

 

יש לציין גם את דחיפות התשובה: בתוך יום (בחינם), בשעות הקרובות (אם תקליקו "לייק" בפייסבוק), או מיידית - בעלות של 8 דולר.

 

אנדרואיד

אייפון

 

Puppr - Dog Training & Tricks‏: שיעורי אילוף לכלב  

קיבלתם גור כלבים ואתם רוצים להרגילו לתפקוד לצדכם בלי צורך בקורס אילוף יקר ותובעני? כאן תמצאו מעל 50 תרגילים מלווים בתמונות, צעד אחר צעד.

 

האימון באפליקציה מבוסס על שיטת ה"קליקר". המבוססת על תגובה חיובית המושמעת לחיית המחמד כשהיא מבצעת פעולה. כדי להבין את השיטה יהיה עליכם לקרוא בשם הכלב, ובכל פעם שנוצר קשר עין ביניכם להשמיע את קול הקליק.

 

סקירת אפליקציות ()

 

לאחר שהכלב יתרגל לצליל אפשר להמשיך ולבחור מבין מבחר התרגולים: מהבסיסיים, כמו הוראות "שב", "שכב", "הישאר", "בוא" וכו', ועד תרגילי ראווה כמו לשבת יפה, ללחוץ יד וכו', או פעולות מועילות כמו להביא חפצים, לפתוח דלת וכו'.

 

התרגילים הבסיסיים הם בחינם אולם תוכלו לרכוש סדרות תרגילים (או את כולם) ב-10.90 עד 43.90 שקל.

 

אנדרואיד

אייפון

 

Dog Whistle: לאוזניהם בלבד

אפליקציית המשרוקית הזאת תשמיע קולות בתדר הנשמע רק באוזניהם של כלבים ולא באוזן האנושית. היא פשוטה מאוד להפעלה וניתן להשתמש בה ככלי עזר באילוף או כפקודה לכלב להפסיק לנבוח.

 

אנדרואיד

 

דוגיז: טיול ובייביסיטר לכלב

נעדרים שעות ארוכות מהבית? הזמינו טיול לכלב, שיבוצע על ידי "דוגווקר" מוסמך, שעבר בחינה וראיון. תוכלו לקבל גם מידע מלא הקשור לטיול: פרטים על ה"דוגווקר" ועל שעות האיסוף וההחזרה של הכלב, ודו"ח סיכום מפורט של המסלול.

 

אנדרואיד

אייפון

 

סקירת אפליקציות ()

 

11pets: טיפול צמוד

כלי עזר לניהול ובקרה של כל מה שצריך כדי לגדל חיית מחמד בריאה ומאושרת: טיפול רפואי, האכלה, תספורת, היגיינה אישית. תוכלו לקבוע תורים ולהזין לכאן תזכורות לטיפולים או להזמנת מזון.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האפליקציות שיעזרו לכם לטפל בחיות המחמד
מומלצים