שתף קטע נבחר

האפליקציה שתעזור לכם להישאר מעודכנים

גישה ליותר מ-40 אלף עיתונים ואתרי חדשות, שמירה וניהול של תעודות האחריות שלכם, הורדת סרטונים ותמונות מאינסטגרם ועוד. סקירת אפליקציות

World Newspapers: עיתונים ואתרי חדשות מהעולם‏  

מתעניינים בחדשות מהעולם? רוצים לקרוא ממקור ראשון על המתרחש בכל פינה ברחבי הגלובוס? כאן תמצאו גישה ליותר מ-40 אלף עיתונים ואתרי חדשות בלי צורך לערוך אפילו חיפוש אחד בגוגל.


סקירת אפליקציות ()

 

יש כמה דרכים לגשת לתכנים: על פי נושאים - חדשות, עסקים, ספורט, טכנולוגיה ועוד, על פי מדינות ועל פי יבשות. במפות היבשות יש ללחוץ על אזור המדינה הנבחר ולקבוע את רמת הפופולריות של העיתון או האתר המבוקש. לחיצה על אייקון הכוכב - וזה יישמר בקטגורייית המועדפים.

 

במהלך העיון בעיתון שחיפשתם יופיעו על גבי המסך כפתור צף המאפשר לשתף את התוכן עם כל אחד ובכל דרך, אפשרות לשמור אותו כסימניה, זכוכית מגדלת להקטנת והגדלת התצוגה, וכפתור המאפשר חזרה לדף הבית.

 

אנדרואיד

 

Warranty Keeper‏: ניהול תעודות אחריות למוצרים  

אפליקציה חדשה, פשוטה ויעילה, המאפשרת לשמור ולנהל את תעודות האחריות של מוצרים שרכשתם.

 

לאחר שתתחברו לשירות (באמצעות פרטי חשבון ג'ימייל, פייסבוק או מייל) ייפתח דף הכולל את כל הקטגוריות אליהן ניתן לסווג מוצרים: אלקטרוניקה, אופנה, בית ומטבח, תכשיטים ועוד. לא מצאתם קטגוריה מתאימה? הוסיפו אחת משלכם.

 

סקירת אפליקציות ()

 

תהליך הזנת הפרטים ידידותי: הקלידו את שם המוצר, תאריך הרכישה ומשך האחריות. בשלב הבא תוכלו להעלות את צילום חשבונית הרכישה וצילום של המוצר (שצילמתם או מצאתם ברשת).

 

כל המידע יישמר ויגובה גם בענן. תוכלו להזין מספר בלתי מוגבל של פריטים, ולקבל תזכורת אישית כאשר האחריות על כל אחד מהם עומדת להסתיים.

 

אנדרואיד

אייפון 

 

גריל & BBQ‏: מתכוני על האש

מתכונים לכל סוגי הבשרים והירקות על האש, כולל בשרים מעושנים, עם הוראות הכנה צעד אחר צעד. האפליקציה מאפשרת לשמור את המתכונים המועדפים וגם להוריד אותם, לעבודה באוף-ליין.

אנדרואיד

 

Split Screen Launcher: מסך מפוצל

פתחו שתי אפליקציות בו-זמנית על מסך מפוצל, גם אם המכשיר שלכם לא תומך בתכונה: האפליקציה תיצור עבורכם קיצור דרך על מסך הבית, ובאמצעותה תוכלו לפתוח בבת אחת את שני היישומים שירוצו במקביל.

 

אנדרואיד

 

סקירת אפליקציות ()

 

InSave: להוריד תמונות וסרטונים

הורידו בקליק כל תמונה וסרטון מתוך האינסטגרם  למכשיר שלכם. האפליקציה תומכת בכל סוגי הפורמטים וגם בהורדה של כמה קבצים בו־זמנית. לאחר ההורדה תוכלו "לחתוך" את הסרטונים כרצונכם ולהפיץ אותם.

 

אנדרואיד

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האפליקציה שתעזור לכם להישאר מעודכנים
מומלצים