שתף קטע נבחר

Vivo X של חברת Blu: מכשיר ביניים עם תכונות פרימיום

תכונות של מכשיר פרימיום, כמו למשל לא פחות מ-4 מצלמות, טביעת אצבע וזיהוי פנים מאפיינות את מכשיר הביניים החדש של חברת בלו, ה-Vivo X. האם זה שווה את המחיר? צפו בטק צ'ק

את חברת בלו אנחנו מכירים כבר כמה שנים בישראל והיא הצליחה לעבור את מחסום ה-"סתם עוד חברה" עם מספר מכשירים איכותיים וזולים. הדגם החדש של החברה, שהושק לא מזמן בישראל עולה מדרגה בכל מה שקשור לפיצ'רים שמגיעים איתו.

 

 

בתור התחלה, בחברת בלו ציידו את המכשיר בכל הפיצ'רים החדשים שאתם מכירים משלל מכשירי הדגל של החברות הגדולות כמו למשל צמד מצלמות בגב המכשיר, צמד מצלמות בחזית המכשיר, צילום פורטרט, חיישן טביעת אצבע ואפילו זיהוי פנים לפתיחה של נעילת המכשיר.

 

אם נעבור על יתר המפרט הטכני נגלה מעבד מתקדם של חברת מדיה טק, מדגם Helio P25 שמחזיק את המכשיר נהדר וביחד עם זיכרון RAM של 4 גיגה וזיכרון פנימי של 64 גיגה, לא תרגישו הבדלים בעבודה השוטפת הבסיסית מכל מכשיר אנדרואיד אחר.

המסך הוא בגודל 6 אינץ' וביחס של 18:9, בהיר דיו וחד דיו כדי לקבל חוויית צפייה טובה ומספקת. אז הוא אמנם רק ברזולוציית HD+, אבל בעבודה היומיומית לא תשימו לב לזה בכלל. המגע שלו מרגיש טיפה זול אבל זה בהחלט לא משהו שימנע ממני לרכוש מכשיר כזה.

 

מערך הצילום של המכשיר בהחלט מפתיע לטובה כאשר צמד המצלמות הראשיות כולל אחת בת 13 מגה פיקסל ואחת בת 5 מגה פיקסל והוא עושה את העבודה בצורה טובה למדי, כאשר אפליקציית הצילום מציעה פיצ'רים השמורים למכשירים בדרג גבוה יותר כמו צילום פורטרט, שליטה ידנית על מרבית אפשרויות הצילום כמו חשיפה, צמצם ועוד. צמד המצלמות מקדימה כולל אחת בת 20 מגה פיקסל ואחת בת 8 מגה פיקסל וגם כאן התוצאות הן בהחלט מרשימות למכשיר בדרג הזה עם כמה פיצ'רים נחמדים כמו צילום סלפי קבוצתי עם עדשת צילום בעלת זווית רחבה של 120 מעלות.

 

Vivo X by Blu (צילום: גיא לוי)
Vivo X by Blu(צילום: גיא לוי)

 

חיישן טביעת האצבע בגב המכשיר עובד מצוין ועוד יותר הופתענו ממערכת זיהוי הפנים של המכשיר שאמנם מצריכה לחיצה על כפתור לפני שהמכשיר מזהה אותנו, אבל היא פשוט עובדת נהדר וזה בעיקר נוח למי שלא אוהב את חיישן טביעת האצבע.

 

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסה 7, נוגט ועשו נהדר בחברת בלו כשהחליטו לשמור את מערכת ההפעלה הנקייה של גוגל כמעט במלואה מלבד 2-3 אפליקציות נוספות שלא ממש מפריעות. המערכת עובדת בצורה יציבה ואפילו די מהר. אל תחפשו את וילון ההגדרות למעלה, בבלו החליטו לשים אותו למטה ולחשוף אותו בהחלקת אצבע כלפי מעלה. ברגע שמתרגלים, זה דווקא נוח הרבה יותר.

 

הסוללה במכשיר היא בקיבולת של 4010 מיליאמפר שעה והמכשיר יחזיק לכם יומיים שלמים של עבודה סטנדרטית וזו בהחלט בשורה טובה. הסאונד במכשיר הוא הכי טוב שבלו עשו עד היום. מבחינת המראה, המכשיר נראה מצוין ובנוי מחומרים שמרגישים מאוד איכותי, נוח מאוד להחזיק אותו ביד למרות יחס המסך המוארך והוא בהחלט משדר יוקרה של מכשיר יקר בהרבה.

 

ה-Vivo X של חברת Blu נמכר ב-1,400 שקלים וזה אחד המכשירים היקרים שבלו עצמה מוכרת אבל הוא ללא ספק המכשיר הטוב ביותר שהחברה החביבה הזו השיקה ובתמורה למחיר הזה הוא בהחלט נותן הרבה.

 

לסיכום:

מה אהבתי במכשיר: עיצוב סולידי ובעיקר פרקטי, מהירות עבודה טובה מאוד, ממשק משתמש נקי כמו שאנחנו אוהבים, מערך צילום מרשים ביותר, סוללה מעולה, מחיר טוב.

מה פחות אהבתי: המגע במסך מרגיש מעט זול וחבל ששמו שקע טעינה מסוג Micro USB ולא USB-C.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים