שתף קטע נבחר

הצוות הכי מהיר באמריקה: The Crew 2

משחק המרוצים החדש של יוביסופט נראה מדהים בזכות גרסאות מוקטנות של ערים מוכרות בארה"ב. אבל חוץ מזה, לא תמצאו כאן יותר מדי יצירתיות. בעוד חצי שנה זה יכול להיראות אחרת לחלוטין

בשנים האחרונות, הפכה כתיבת ביקורות על משחקי יוביסופט למשימה קשה יותר מבעבר. פעם אחר פעם, משיקה החברה מוצר חצי אפוי או דל בתוכן, ואז משקיעה בו זמן ומאמץ עד אשר הופך למוצר בשל ומהנה. משחקים כמו The Division, Rainbow Six Siege, For Honor, Ghost Recon Wildlands, ואפילו הכותר האחרון בסדרת משחקי אססינס קריד, זוכים לתמיכה נדיבה מאוד לאחר השקתם.

 

  

גם ל-The Crew 2, משחק המרוצים החדש של יוביסופט, עשוי להיות גורל דומה. בעוד שנה, אולי יהיה מדובר במשחק מרוצים מרהיב בעולם פתוח שהינו גרסה ממוזערת של כל ארצות הברית - עם מרוצי אונליין מרגשים ואינטליגנציה מלאכותית מאתגרת גם מול יריבים ממוחשבים. אבל היום? היום יש כאן מעט מאוד מזה.

 

נסלח לכם אם אתם לא זוכרים את The Crew הראשון - משחק מרוצים מ-2014, שהתרחש גם הוא במפה מוקטנת של ארה"ב. עם עלילה גנרית על נקמה, שוטרים וגנבים, והרבה מרוצים, היה לו פוטנציאל, אך חווית הנהיגה הפושרת ומיקרו-תשלומים פגעו בו קשות.

 

The Crew 2 (צילום מסך)
The Crew 2(צילום מסך)

 

ארבע שנים עברו, והרבה דברים השתנו בעולם של The Crew. קודם כל, כבר אין כאן עלילה. במקומה, יש כאן ארבעה מועדונים שמקבלים אתכם לשורותיהם (ונותנים לכם כלי רכב חינם בלי סיבה נראית לעין). הצגה של כל מועדון הולכת בערך ככה: אנחנו מגניבים, ואתם ממש מתאימים לנו, ואגב הנה X - הוא הכי טוב בינינו, אבל הוא שחצן שלא מבין כלום, ואתם תנצחו אותו אם רק תנסו, ואגב הנה כמה עשרות אירועים להתחרות בהם.

 

The Crew 2 (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

מה שאמור לדרבן אתכם לנצח זה הגדלת מספר העוקבים שלכם. לא ברור איפה הם עוקבים אחריכם, אבל בכל פעם שתנצחו במירוץ, תעשו טריק או תסעו ממש מהר - המספר הזה יעלה, ואתם תתקדמו עוד צעד לכיוון רמת פרסום חדשה. The Crew 2 אינו המשחק הראשון שמשתמש בפופולריות כשיטת נקודות, אבל כאן זה נעשה בצורה מאוד לא אלגנטית, בוטה אפילו. לדמות שלכם אמנם יש שם, ומראה, אבל יוצרי המשחק לא טרחו לבנות לה אישיות. התוצאה: אתם שולטים בכלי חלול עם תאווה אינסופית לפרסום, אותו אתם צריכים לרצות. עדיף היה כבר אם היו נשארים עם נקודות חסרות הקשר.

 

The Crew 2 (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

אך לא כל השינויים הם לרעה. יש ב-The Crew 2 לא רק כלי רכב, אלא גם סירות ומטוסים. אלה לא סירות ומטוסים מוצלחים במיוחד, עם שליטה קלה מדי ותנועה לא טבעית, אבל ניתן להחליף ביניהם בלחיצת כפתור בזמן נהיגה בעולם הפתוח. נגיד ואתם טסים לכם במטוס - תוכלו ללחוץ על כפתור, ובמקום המטוס אתם לפתע בסירה. בגובה של קילומטר. נופלים. ואז אתם ברכב, מתנגשים בקרקע וממשיכים לנסוע כאילו לא נפלתם כרגע מהשמיים, תרתי משמע.

 

The Crew 2 (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

וזה מולבש על עולם פתוח יפהפה. המשחק כולו נראה נהדר, אך המיני-אמריקה שלו היא הישג בפני עצמו, עם אזורים מובהקים וגרסאות מוקטנות וחמודות של ערים מוכרות. מצב צילום מובנה יאפשר לכם לייצא עשרות סקרינשוטים שמצדיקים הפיכה לרקע של מחשב, או לכל הפחות שיתוף ברשת חברתית.

 

הבעיה הגדולה ביותר, וכזו שב-Ubisoft הורגלו כבר לטפל בה, היא שמדובר בעולם ריק ונטול תוכן מעניין. המרוצים עצמם לא יצירתיים במיוחד. במרוצי רכב, היריבים מצליחים לעצבן במקום לאתגר, ומרוצים מסוגים אחרים (דריפט, דראג, מרוץ שטח), בעיקר משעממים ורפטטיביים. המצב במירוצי ספינות ואתגרי טיסה לא הרבה יותר טוב - הרכיבים התחרותיים כאן פשוט לא מעניינים.

 

The Crew 2 (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

ומה עם רכיבים מרובי משתתפים? הרי תפור על המשחק הזה לאפשר לכם להתחרות ברחבי ארה"ב באנשים אחרים, או בחברים. ובכן, אין כאלה במשחק. אתם תפגשו שחקנים אחרים ברחבי העולם, אבל לא תוכלו להציע להם מרוץ - רק לראות אותם נוהגים, ואולי להתנגש בהם. אם יש לכם עוד חברים שרכשו את המשחק, תוכלו לצרף עד 3 מהם לצוות ולנהוג ביחד, ובמשחק יש כמה אתגרים לקבוצות. אבל רכיבים תחרותיים? אין. אנחנו כבר יודעים שהם יגיעו, אבל זה יקרה רק בדצמבר.

 

עד דצמבר, נראה כאילו The Crew 2 יהיה משחק ששם את כל כובד משקלו על קמפיין חצי אפוי לשחקן יחיד - אוסף מרוצים לא מעניינים במיוחד עם מערכת שליטה לא מהודקת במיוחד. ומה שמתסכל באמת, זה שבעוד חצי שנה המצב עשוי להיות שונה לגמרי, יוביסופט כבר הוכיחה שיש לה את היכולת ללטש משחקים אחרי השקתם. אבל כרגע, קשה להמליץ על רכישת המשחק הזה אלא אם אתם פשוט רוצים ליהנות מהנוף, ולזרוק סירת מרוץ מגובה של כמה קילומטרים על אחד מבתי הקזינו של לאס וגאס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים