שתף קטע נבחר
 

יש לכם גלאקסי S3? ייתכן שסמסונג תשלם לכם כסף

בשקט, מתחת לרדאר הושגה פשרה שכולה ניצחון עבור חברת סמסונג, בנוגע לתביעה הייצוגית שהוגשה כנגדה על התקלה הנרחבת במכשיר הגלאקסי S3. סכום של 50 שקלים יוענק ל-3800 לקוחות

בחודש מאי 2012, השיקה חברת סמסונג את הגלאקסי S3, מכשיר הדגל שלה באותה תקופה, ולאחר כחצי שנה בערך החלה ברחבי העולם וגם בישראל תופעה שבה המכשיר כבה לפתע ומסרב להידלק לאחר מכן. לקוחות שניגשו למרכזי השירות של סמסונג בישראל, קיבלו דחייה לבקשתם לתיקון במסגרת האחריות לאחר שחברת סמסונג טענה שהם "שיחקו" עם מערכת ההפעלה של המכשיר על ידי פעולה של צריבת רום (מערכת הפעלה) לא חוקי על המכשיר.

 

גלאקסי S3 (צילום: סמסונג) (צילום: סמסונג)
גלאקסי S3(צילום: סמסונג)

 

ארבע וחצי שנים לאחר מכן, כשרוב המכשירים הללו למעשה כבר לא בין החיים, הגיעה לסיומה תביעה ייצוגית שהגיש שמואל בלום, ואשר טען לקבלת האחריות מצד סמסונג לגבי התקלה הזו שתקפה כמה אלפי מכשירים בישראל מסוג גלאקסי S3 וכמות נוספת, קטנה יותר, של מכשירי גלאקסי נוט 2. הפשרה היא כולה ניצחון של ענקית האלקטרוניקה מקוריאה שהסכימה לשלם ל-3800 לקוחות, סכום מגוחך של 50 שקלים, עד לסכום מקסימלי של 190 אלף שקלים, וכל זאת מבלי להודות באשמה ישירה בתקלה.

 

 

כל מי שהחזיק במכשיר מסוג גלאקסי S3 שנרכש בישראל על ידי היבואן הרשמי בלבד (סקיילקס) והמספר המזהה של המכשיר (IMEI) יאומת על ידי חברת סמסונג כמי שניגש בזמנו לאחד ממרכזי השירות של החברה וביקש לטפל בתקלה, יזכה לפיצוי שנקבע בהסכם הפשרה. מי שלטענתו סבל מהתקלה הזו אך לא ניגש למרכז שירות רשמי של סמסונג, ייאלץ להמציא אישור ממעבדה פרטית אשר אליה הוא ניגש על מנת לטפל בתקלה. מגיש התביעה יזכה לגמול של 10,000 שקלים ואילו באי כוחו יזכו לשכר טרחה של 60,000 שקלים. את הסכם הפשרה ניתן לקרוא באתר הבא

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים