שתף קטע נבחר

מה חדש במאדים? מכון דוידסון באפליקציית תוכן

למה בוכים כשחותכים בצל? איך חתולים תמיד נופלים על הרגליים? האם נוכל לחיות לנצח? ומי השאיר את השבילים על מאדים? האפליקציה שנותנת את כל התשובות

מכון דוידסון, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, השיק בשבועות האחרונים אפליקציה חדשה שכוללת כתבות ותוכן מדעי עבור הקהל הרחב. זוהי גרסת האפליקציה של אתר האינטרנט החדש של מכון דוידסון שהושק לפני כשנה. על פי המכון, נרשמו עד כה 5 מיליון צפיות בתכני האתר מאז השקתו, וכותבים בו עשרות בעלי תארים מתקדמים במדעים.

 

האפליקציה, "מגזין דוידסון" ("דוידסון" בגוגל פליי או מגזין דוידסון ב-app store) היא למעשה מגזין יומי של חדשות מדע. כך למשל אפשר כרגע למצוא כתבות כמו "בית על מאדים" - על המרוץ להגיע ולהתיישב על מאדים; מה קורה ברעידות אדמה; כתבה על מחקר שלפיו אנשים בעלי נטייה להשתקעות בדמיון מתקשים להתמודד עם חוסר שינה; הסבר למה יש בחילות במהלך ההיריון, ועוד. למי שאין זמן או סבלנות, יכול לקרוא רק את תקציר הכתבה ("אמ;לק - ארוך מדי; לא קראתי) בלי להיכנס אליה. יש גם גישה לכתבות מדעיות מכלי תקשורת שונים, שאושרו על ידי מומחי המכון. אפשר לשמור כתבות ולקרוא במועד אחר.

 

  

"פיתוח האפליקציה החדשה הוא המשך לתפיסת הדיגיטל של המכון, שמטרתו להנגיש מדע לקהל הרחב ולהכניס מדע לכל בית אב בישראל באופן בהיר, מעניין ומסקרן", נמסר מהמכון. "חשיבות הנגשת המדע נובעת מתפיסת העולם של המכון שמאמין כי חברה שמבינה מדע, חושבת מדע ומונעת על ידי מדע, היא חברה טובה יותר".

 

האפליקציה פותחה ועוצבה בידי Knut studios, שפיתחו גם את אפליקציית "המוח" של מכון דוידסון, והיא זמינה להורדה בחינם לאנדרואיד ולאייפון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האפליקציה של מכון דוידסון
מומלצים