שתף קטע נבחר

מייזו מציגה טעינה מלאה לסמארטפון ב-20 דקות

יצרנית הסמארטפונים הסינית הציגה בכנס המובייל בברצלונה טכנולוגיה חדשה לטעינה מהירה של הסמארטפון, המאפשרת טעינה מלאה של מכשיר ב-20 דקות בלבד

אחד הקונפליקטים הברורים בעולם הפיתוחים לסמארטפונים מעמת באופן קבוע את הצורך של היצרניות מצד אחד להשיק מכשירים דקים ככל שניתן, אך מצד שני, בו בזמן לצייד אותם בסוללה גדולה ככל שניתן על מנת שיחזיקו מעמד יום שלם ללא הצורך לרדוף אחרי עמדת טעינה כלשהי או להסתובב כל הזמן עם מטען.

 

 

מכיוון שזהו קונפליקט מסובך טכנולוגית, חברות מסוימות פנו לפתרון מסוג אחר, והוא הטעינה המהירה. חברת קוואלקום השיקה תקן שנקרא Quick Charge 3.0 והוא נמצא כמעט בכל המכשירים החדשים שמצוידים במעבד של החברה. קיים גם פיתוח ישראלי שנקרא StoreDOT שהתיימר לבצע טעינה מהירה בדקות, פיתוח שחברת סמסונג השקיעה בו, אבל עדיין לא רואים את פירותיו בעתיד הקרוב.

 

כעת, חברת מייזו מפתיעה בכנס המובייל בברצלונה עם פיתוח חדש מתוצרתה המאפשר טעינה מלאה של מכשיר סמארטפון רגיל בפרק זמן של 20 דקות בלבד. הפיתוח מאפשר לעשות זאת מבלי לגרום להתחממות המכשיר, דבר שמנע לאחרונה מפיתוחים דומים להבשיל. בניסוי של החברה, הטעינה התבצעה כשהחום של המכשיר אינו עולה על 39 מעלות צלזיוס.

 

רמון קווק, ג'נרל מנג'ר בחברת מייזו, אמר ל-ynet שהם עומלים על הפיתוח הזה כבר זמן רב ושהם יתחילו לשווק מכשירים חדשים, שיגיעו בהמשך גם לישראל כמובן, כבר בתחילת השנה הבאה. לדבריו, חברות נוספות, כולל מתחרות, מגלות כבר עניין בפיתוח המסקרן של מייזו, שהוצג בהצלחה בביתן של החברה בברצלונה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים