שתף קטע נבחר
 

פייסבוק מתחדשת: "מסנג'ר דיי" הוא העדכון הסנאפצ'טי שידענו שיגיע

המסנג'ר של פייסבוק מתחדש עם מסגרות, אנימציות, תמונות וסרטונים שנעלמים אחרי 24 שעות. נשמע מוכר?

תמונות וסרטונים מונפשים, מקושקשים, מנוצנצים ומשעשעים - מגיעים סוף סוף גם לפייסבוק: הפיצ'ר החדש, שנקרא "מסנג'ר דיי", הושק היום בארצות-הברית, ויגיע בתוך שבוע למשתמשי פייסבוק ברחבי העולם - גם בישראל.

דומה מדי לסנאפצ'ט ()
דומה מדי לסנאפצ'ט

 

הרעיון מוכר, ודומה למדי לפטנט הסנאפצ'טי. הוא נשען על תוכן "סתמי" ויום-יומי יותר, ומכאן שמו. משתמשים יוכלו לשלוח בתיבת השיחה של מסנג'ר תמונות וסרטונים שעברו עריכה עם למעלה מ-5,000 מסגרות, פילטרים ותוספים, ולהנות מהם למשך 24 שעות בלבד. אפשר גם להגדיר עם מי לשתף את תכני המסנג'ר דיי.

 

העדכון החדש מגיע פחות משבועיים אחרי ההנפקה המוצלחת של "סנאפ" בבורסה, ופחות מחודש אחרי שפיצ'ר דומה הוצג גם ברשת ה"וואטסאפ" - תחת השם "סטטוס". רק לפני חצי שנה הוכנס אותו פיצ'ר גם לרשת האינסטגרם, שם אפילו לא טרחו לשנות את הכותרת כדי להבדיל אותה מסנאפצ'ט, ונשארו עם "סטוריז".

 

המרדף של מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, אחרי התכונה הסנאפצ'טית - הוא לא מקרי. מאז הושקה הרשת החברתית הצעירה, פייסבוק ניסתה לרכוש אותה שוב ושוב, עם הצעות מפתות ודיווחים על סכומים מופרכים במיוחד. ההתנגדות של סנאפ עמדה למבחן שוב ושוב, כשבינתיים צוקרברג מכיל את הפיצ'ר הייחודי שלה - ה"סטוריז" שנעלמים תוך 24 שעות, בכל פינה אפשרית: תחילה באינסטגרם, אחר כך בוואטסאפ ועכשיו במסנג'ר - כולן רשתות חברתיות בבעלות פייסבוק.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים