שתף קטע נבחר

כמו בוואטסאפ: בקרוב שיחות קוליות גם בטלגרם

לדברי מפתחי טלגרם, השיחות יהיו מהירות יותר בזכות תשתית שרתים הפרוסה בכל העולם וגם מוצפנות. בינתיים השירות זמין רק במערב אירופה

 

 

 

מפתחי אפליקציית המסרים "טלגרם" הודיעו היום (ד') על השקת פיצ'ר חדש, Telegram Calls, שיאפשר ביצוע שיחות קוליות דרך האפליקציה, בדומה לפיצ'ר הקיים אצל המתחרה וואטסאפ. השירות החדש זמין כרגע רק במדינות מערב אירופה, ובטלגרם מבטיחים כי יגיע בקרוב גם לשאר העולם.

 

בטלגרם אומרים כי ממשק השיחות הקוליות מוכר למשתמשים ולכן קל לשימוש. לדבריהם, הצפנת השיחות הקוליות מבוססת על הצפנת השיחות שהבטיחה למשתמשיה פרטיות מוגברת בהעברת מסרים, אך האלגוריתם עבר מקצה שיפורים. "כדי לוודא שהשיחה אכן פרטית ב-100%, אתה ושותפך לשיחה תוכלו להשוות בטלפון ארבעה אימוג'ים שיופיעו לכל אחד מכם על המסך. בלי קודים ארוכים ובלי תמונות מסובכות", הוסיפו.

 

אפשר לדבר בטלגרם, כמובן שלא במהלך נהיגה ()
אפשר לדבר בטלגרם, כמובן שלא במהלך נהיגה

 

לדברי מפתחי טלגרם, השיחות יהיו מהירות יותר בזכות תשתית שרתים הפרוסה בכל העולם ומאפשרת כבר היום העברת מסרים באופן מהיר יותר משאר האפליקציות. "השיחות הקוליות שלנו הן הטובות ביותר מבחינת איכות, מהירות וסודיות", הם מבטיחים. "על פי הבדיקות שביצענו, השיחות שלנו התעלו על כל המתחרים שלנו, והאיכות עוד תשתפר בהמשך".

מי יכול להתקשר?
מי יכול להתקשר?

 

הגדרות הפרטיות של טלגרם יאפשרו למשתמש לבחור אם לאפשר לכל משתמש את היכולת לחייג אליו באמצעות האפליקציה, או רק לאנשי הקשר שלו. בנוסף, ניתן לחסום את האופציה של קבלת שיחות באופן גורף, או לחסום רק משתמשים מסוימים.

 

פיצ'ר נוסף שייכלל בגרסה הבאה של האפליקציה יאפשר למשתמש לשלוט על איכות הסרטונים שהוא שולח למשתמשים אחרים. למשתמש תינתן האפשרות לבחור את רמת הדחיסה של קובץ הווידאו לפני שליחתו, ואף תינתן לו האפשרות לצפות בתצוגה מקדימה של הסרטון כפי שיגיע אל הנמען, ולהחליט אם האיכות מתאימה. רמת הדחיסה שתיבחר תישמר כברירת מחדל לשליחת הסרטונים הבאים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים