מכונת הבירה הביתית שברה שיא בקיקסטארטר
מייסדי החברה רצו לגייס 350 אלף דולר, אבל בסופו של דבר הגיעו לכמעט 2 מיליון דולר. במכונה ניתן לבחור אפילו את רמת האלכוהול או רמת המרירות
את הרעיון הזה לקחו בחברה לאתר גיוס ההמונים קיקסטארטר, וקבעו יעד שאפתני של 350 אלף דולר שאליו התכוונו להגיע בתוך 40 ימים. אבל הם הגיעו אליו תוך שבע שעות בלבד, וחתמו את פרויקט המימון שהסתיים ביום שבת האחרון עם כמעט 2 מיליון דולר. מדובר בשבירת שיא של מימון למוצר בקטגוריית האוכל בקיקסטארטר, כאשר השיא הקודם נקבע על ידי ה-Precision Cooker של חברת אנובה שגייס 1.8 מיליון דולר.
לפי ההסבר של החברה על המוצר, שנקרא Pico C, הוא פשוט מאוד לתפעול גם אם אין לך כל ניסיון בהתמודדות עם בישול בירה. תחילה יש לבחור את סוג הבירה מהמגוון הרחב שהחברה מציעה באתר שלה, והוא מגיע עם ערכה הביתה שנקראת PicoPak ובה מרכיבי הבירה וה"מתכון" שלה.
כשמכניסים את הערכה למכונה, היא מזהה בעצמה את המתכון באופן אוטומטי, ומלבד להוסיף מים המשתמש צריך רק ללחוץ על כפתור שמתחיל תהליך בישול בן שעתיים. לאחר מכן נדרשים אמנם כמה ימים כדי להשלים את תהליך את התסיסה, אבל בסופם מתקבלת בירה בתוצרת ביתית עם ניחוחות עולמיים.
באתר החברה אפשר למצוא מאות בירות ממבשלות ממדינות שונות, וגם אותן אפשר להמשיך ולהתאים לטעמו של המשתמש דרך המכונה עצמה ולשנות למשל את רמת האלכוהול או רמת המרירות. כמו כן ניתנת למשתמשים אפשרות להרכיב בעצמם מתכון ולקבל הביתה ערכה שהם בעצם הגו. השיווק של המוצר יחל בחודש ספטמבר והמחיר יהיה ככל הנראה 500 דולר.