שתף קטע נבחר
 

מהנדסי תוכנה, רוצים להתקבל ליגואר? נסו את האתגר של להקת הגורילז

יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית חברה שוב ללהקה הווירטואלית, והפעם במטרה לגייס כ-5,000 מהנדסי תוכנה לשורותיה. הקאצ': המועמדים מוכרחים לסיים לפחות שני אתגרים באפליקציית המציאות המעורבת של הלהקה

צפו בקטע מתוך סרטון הגיוס:

צפו בקטע מתוך סרטון הגיוס:

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

קונצרן JLR (יגואר-לנד רובר) מגייס לשורותיו 5,000 מהנדסי תוכנה בשנה הקרובה בדרך יצירתית במיוחד, כשתנאי הסף לקבלה לתפקיד הנחשק הוא מעבר של לפחות שני אתגרים באפליקציית המציאות המעורבת (Mixed Reality) של הלהקה הווירטואלית הבריטית - הגורילז.

 

מציאות מעורבת. מתוך האפליקציה (צילום מסך) (צילום מסך)
מציאות מעורבת. מתוך האפליקציה(צילום מסך)

 

למעלה ממיליון שורות קוד מצויות בכל מכונית של יגואר, והמותג מצהיר כי האתגרים באפליקציה יסייעו לאנשיו לאתר מוחות מבריקים שיצעידו אותו קדימה. "בעשור האחרון תוכנה הפכה לאחד המרכיבים החשובים ביותר בכלי רכב", מסביר אלכס הסלופ, ראש מחלקת הנדסה אלקטרונית ביגואר-לנד רובר, "אנחנו מוכרחים למצוא דרכים חדשות לגיוס כשרונות שבאופן מסורתי אולי לא היו חושבים להכנס לתוך התחום של תעשיית הרכב".

 

על פי קמפיין הגיוס, ישנו מגוון רחב של משרות המיועדות לגילים שונים, בהן משרות למתמחים צעירים (בגיל 16-18), מתמחים בוגרים (18-22) ומשרות בהעסקה ישירה (מגיל 22). בין התפקידים - פיתוח תוכנה, פיתוח אפליקציות, מערכות סייבר וביצועים גרפיים.

 

זו לא הפעם הראשונה שהגורילז חוברים לקונצרן הרכב עבור פרויקטים שונים. אפליקציית המציאות המעורבת מציגה את החלל הביתי של הלהקה הבריטית, ומציגה שורה של אתגרים אינטראקטיביים למועמדים, שצריכים כאמור לפצח לפחות שנים מהם כדי לזכות בהזדמנות לעבוד במותג.

 

לצפיה בסרטון הגיוס המלא

 

להורדת האפליקציה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים