המטען הדקיק מישראל באתר גיוס המונים
KADO החלה בקמפיין גיוס המונים למטען האולטרה דקיק שלה - 5 מ"מ, שיכול להיכנס לארנק. המחיר די גבוה: 35 דולר
KADO הישראלית, המתמחה בפיתוח מטענים ניידים, הודיעה הערב (יום ד') על השקת קמפיין גיוס המונים שלה דרך אתר קיקסטארטר. בחברה אמרו כי המוצר מהווה פיתוח טכנולוגי חדש להמרת מתח והוא פונה למשתמשים הצריכים להטעין את הסמארטפון שלהם במהלך היום, אבל לא רוצים לסחוב איתם את המטען. מחיר המוצר באתר לגיוס המונים הוא 35 דולר והמטרה היא לגייס 25 אלף דולר
בחברה אמרו כי ה-KADO Wallet דק פי 3 ממטען אייפון או אנדרואיד ממוצע, הוא מצויד במחבר טעינה אמריקני או אירופי. המטען מגיע בשלושה צבעים: לבן, שחר או Rose Gold. עוד אמרו בחברה הישראלית כי המטען נכנס בקלות לכיס המכנסיים או לארנק, מאפשר לקחת אותו לכל מקום וגם לטעון סמארטפוני אנדרואיד או אייפון, טאבלטים ואוזניות, מצלמות וכל מכשיר קטן הצורך עד 10 וואט.
איתי חסיד, מנכ"ל משותף בחברה, סיפר על הייחודיות של המוצר: "KADO Wallet הצליחה לארוז מטען מהיר יותר ממטען רגיל, מתקפל וביחידה דקה. המטען נכנס בקלות לכיס המכנסיים או לארנק, מאפשר לקחת אותו לכל מקום".
על מחיר המטען, הגבוה מרוב המטענים בשוק, אמר חסיד: "המטען שלנו פותח בטכנולוגיה גבוהה וייוצר באמצעות רכיבים איכותיים. הערך המוסף שאנחנו נותנים ללקוח על פני מטען רגיל (גם אם מקורי) הוא הגודל והעובי. הסמארטפונים והלפטופים שלנו דקים וניידים, המטענים נותרו מאחור והם עבים ומגושמים. את המטען שלנו ניתן לסחוב בארנק, ביחד עם הכבל וזה שדרוג משמעותי לנוחות המשתמש. בנוסף גילינו שאנשים קונים שני מטענים - אחד לבית ואחד למשרד, וזה בגלל המגושמות שלהם. כשמישהו קונה מטען אחד שלנו - זה כל מה שהוא צריך".
בנוגע לאזהרות של חברות הטכנולוגיה להשתמש במטענים מאושרים בלבד, אמר חסיד: "אנחנו בדומה ליצרנים מורשים, מעבירים את המטען בתהליך אישור של המותגים הגדולים וכך למעשה המטען ואיכותו מאושרים על ידם". חסיד אמר כי המטרה היא למכור עשרות אלפי יחידות באתר גיוס ההמונים ובסופו של דבר לשווק מיליוני מטענים ברחבי העולם. בנוסף סיפר חסיד כי החברה נמצאת בקשר עם שותפים כדי להטמיע את הטכנולוגיה של החברה הישראלית במוצרים של חברות גדולות.