המערכת שתגיד מה חם באינטרנט לפי קהל יעד
הסטארט-אפ הישראלי טייקי מציע שימוש חינם בבינה מלאכותית, לספק מידע על מוצרים, תכנים וטרנדים פופולאריים באינטרנט
טייקי הישראלית הכריזה על הרחבה של מערכת הבינה מלאכותית של החברה ומאפשרת גישה בחינם באמצעות הרשמה פשוטה באינטרנט למערכת המידע שלה.
בסטארט-אפ הישראלי אמרו כי הכלי החדש, Intelligence, שטייקי משיקה אוסף מידע ממילארדי פעילויות שונות ברחבי האינטרנט, כגון ניתוח כתבות באתרי חדשות, ניתוח תגובות גולשים, ניתוח סרטונים ופעילויות ברשתות חברתיות. המערכת מנתחת שפה טבעית ופעילות ובאמצעות בינה מלאכותית מסוגלת לגלות באופן אוטומטי מה הכי חם, באיזה תחום ולמי. בחברה הוסיפו כי המערכת גם מאפשר ניתוח מעמיק כמו: איזה מוזיקה בני נוער בקליפורניה הכי אוהבים היום?"
בטייקי הוסיפו כי הכלי החדש מושק בגרסה חינמית עם כמות מידע מוגבלת - רק חודש היסטוריה, תוצאות מוגבלות לכל שאילתא - עם אפשרות להירשם לגרסה בתשלום הכוללת מידע של כמה שנים וללא הגבלה על תוצאות השאילתא.
מנכ"ל ומייסד טייקי, עמית אבנר, אמר כי הנגשת הטכנולוגיה המתקדמת ללא תשלום יכולה לעזור לעסקים קטנים. "אנו בעידן שפרסום במערכות כמו פייסבוק הפך לעממי, כמעט לכל בעל עסק זעיר יש נוכחות ברשת. הבינה המלאכותית תחשוף בפניהם מה מעניין את קהל היעד של העסק וכך תכוון ליצירת תוכן מותאם יותר ללקוחותיהם. בניגוד לכלים החינמיים של גוגל ופייסבוק המודדים ומציגים את הנושאים המעניינים את כלל האוכלוסייה, הבינה המלאכותית שמציעה טייקי מאפשרת לגלות מה הכי מעניין כרגע קהלים שונים כמו אמהות, בני נוער, אנשים שאוהבים ספורט ועו"ד.
טייקי מעסיקה כ-70 עובדים ולה מרכז פיתוח בארץ.