אינטל מביאה את ה-VR ל NBA
טכנולוגיית ה-VR של חברת אינטל תאפשר לצופי הטלוויזיה לראות את משחקי ה-NBA במציאות מדומה וגם ב-360 מעלות, מהמיקום הטוב ביותר במגרש
חברות אינטל ו-TNT, זכיינית שידורי משחקי ה-NBA חברו יחד על מנת להביא את טכנולוגיית ה-True VR של אינטל, שפותחה בישראל, אל צופי הטלוויזיה בארה"ב. המהלך שמשותף גם לליגת ה-NBA עצמה יחל במשחק האולסטאר בשנת 2018 ויכלול גם את המציאות המשולבת וגם אפשרות לצפייה ב-360 מעלות.
הטכנולוגיה שכוללת הצבת מצלמות מיוחדות סביב המגרש, תאפשר לצופים בבית לחוות את המשחק מזוויות לא שגרתיות כמו למשל על הספסל ליד השחקנים, מתחת לסל או אפילו מתקרת האולם. המהלך יכלול גם צפייה ב-360, בדיוק כמו שיתוף הפעולה של אינטל עם ליגת הכדורגל בספרד, לה-ליגה אשר מאפשרת הילוכים חוזרים ב-360 מעלות במשחקים המרכזיים.
"זו תקופה נהדרת להיות חובב כדורסל ואנחנו נרגשים מאוד לקראת שיתוף הפעולה עם אינטל וטרנר ספורטס (חברת האם של תחנת TNT, ג.ל.), שיאפשרחווית מציאות מדומה וחווית 360 מעלות בשידורים" אומר ג'ף מרסילו, סגן נשיא בכיר ב-NBA לענייני הפצת מדיה עולמית. חוויית ה-360 תסופק לכל שותפי המדיה בעולם, לרבות בישראל.