שתף קטע נבחר

וואטסאפ משיקה גרסה מיוחדת לעסקים

ענקית המסרים רוצה לשמש ככלי תקשורת בין עסקים קטנים ללקוחות שלהם עם השקת גרסה מיוחדת, כרגע רק למכשירי אנדרואיד ובמדינות מסוימות. הגרסה העסקית תוכל לעבוד במקביל לגרסה האישית

חברת וואטסאפ רוצה לשמש ככלי תקשורת לא רק בין אדם לאדם אלא גם בין עסקים, קטנים במקרה הזה לבין הלקוחות שלהם. חברת הבת של פייסבוק השיקה גרסה מיוחדת של האפליקציה אשר תצטרך אמנם זיהוי טלפוני כמו הגרסה הרגילה אך תוכל לעבוד במקביל לגרסה האישית והיא לא תעלה כסף.

 

וואטסאפ עסקים (צילום מסך) (צילום מסך)
וואטסאפ עסקים(צילום מסך)

 

הגרסה שמוצעת בשלב זה רק לבעלי מכשירי אנדרואיד תאפשר לבעלי עסקים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם באמצעות פיצ'רים יחודיים כמו פרופיל עסקי מפורט הכולל פרטים על העסק, פרטי מייל, פירוט האתר והכתובת של העסק ועוד.

 

תגובות מוכנות מראש (צילום מסך)
תגובות מוכנות מראש(צילום מסך)

 

גם בתחום המסרים עצמם האפליקציה תכלול אפשרויות מיוחדות כמו הודעות ברכה קבועות שאפשר יהיה לשלוח במהרה ללקוח, תגובות מוכנות מראש, הודעות "לא נמצא" ובנוסף גם נתונים סטטיסטיים על ניהול התקשורת עם הלקוח כמו כמות ההודעות שנשלחו, נקראו ונענו. האפליקציה אמנם מחייבת רישום באמצעות קו סלולרי פעיל, אך היא יכולה להתקיים לצד הגרסה הפרטית במכשיר כך שבעל העסק יוכל לנהל את שני החשבונות במקביל. גם גרסת הווב של האפליקציה פעילה במקביל.

 

העסקים שיפעילו את האפליקציה העסקית יזוהו על ידי תגית מיוחדת בדומה לזו שכבר הוצעה בעבר לבעלי עסקים בדמות סימון V ירוק, ובתנאי שמספר הנייד אליו נרשמו לשירות תואם את המספר הרשמי של העסק שלהם. הגרסה העסקית של וואטסאפ מוצעת כרגע רק לבעלי מכשירי אנדרואיד והמשך היא תוצע לכל יתר הפלטפורמות. האפליקציה זמינה כרגע רק באינדונזיה, איטליה, מקסיקו, אנגליה וארה"ב ובהמשך תגיע ליתר חלקי העולם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים