שתף קטע נבחר

אסוס חושפת שעון כושר חכם עם מד לחץ דם

שעון הכושר החכם שהציגה חברת אסוס בתערוכת קומפיוטקס יודע לקרוא במדויק גם את לחץ הדם של בעליו, והוא קטן וקל משמעותית ממתחריו

ערכות בדיקת לחץ דם ביתיות, עם השרוול המתנפח, הן די מסורבלות ומסובכות לשימוש. חברת אסוס הטאיוואנית חשפה בתערוכת קומפיוטקס שעון כושר חכם, שמסוגל לשמש בין השאר גם כמד לחץ דם. באסוס מנסים בכך לתת מענה לאנשים עם בעיות של לחץ דם גבוה.

 

שעון חכם עם מד לחץ דם של אסוס (תצלום: יח
VivoWatch BP. עד 28 יום ללא צורך בטעינה (תצלום: יח"צ)

 

VivoWatch BP הוא שעון חכם עם חיישנים שמסוגלים, לטענת החברה, לקרוא במדויק את לחץ הדם של מי שלובש אותו. כדי לבצע את המדידה צריך ללחוץ עם האצבע על החיישן המתאים בחלק העליון במשך 15-20 שניות, והתוצאה מוצגת על המסך.

 

לצד הפיצ'ר הייחודי הזה, המכשיר גם משמש כשעון כושר סטנדרטי עם יכולות מדידת ופעילות – כולל ספירת צעדים, מדידת דופק, ניטור איכות שינה ועוד. חיי הסוללה מרשימים במיוחד: אסוס מבטיחה 28 ימים רצופים של פעילות ללא טעינה. מההתרשמות של באי התערוכה מדובר במכשיר יחסית קל-משקל, אך אם משווים אותו לשעונים חכמים אחרים הוא כן נראה מסורבל ועבה יחסית.

 

אסוס לא היחידה: ישנן כמובן חברות אחרות שהציגו בשנים האחרונות שעונים עם יכולות מדידת לחץ דם – ביניהן Omron, אך באסוס טוענים שהוא קטן ב-70 אחוז וקל משקל ב-50 אחוז ביחס למתחרים הקיימים. המחיר יעמוד על 170 דולר, והוא יושק תחילה בטאיוואן ביולי ובהמשך באירופה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תצלום: יח"צ
השעון החדש של אסוס
תצלום: יח"צ
מומלצים