שתף קטע נבחר

מיקרוסופט משיקה עיצוב מחודש ליישומי אופיס

אחרי שנים - מיקרוסופט החליטה לעדכן את ממשק חבילת התוכנות המשרדיות הנפוצה בעולם. השינויים - בעיקר ברצועות הכלים העליונות, כולל תוספת אייקונים חדשים ואנימציות וצבעים עדכניים

חברת מיקרוסופט הודיעה כי תשיק עיצוב מחודש ליישומי חבילת התוכנות המשרדיות אופיס – בראשם וורד, אקסל, פאואר-פוינט ואאוטלוק. העיצוב החדש יותאם לקו העיצובי של ווינדוס 10, שבחברה מכנים Fluent Design ("עיצוב רהוט").

 מדובר בעיקר בשינויים שיוכנסו באייקוני רצועות הכלים העליונות (Ribbons), שאמורים להפוך אותם לפשוטים יותר לשימוש, להקטין אותם, וכן לשלב אייקונים חדשים ואנימציות וצבעים עדכניים.

 

 

השינויים יופיעו גם בתוכנות אופיס במחשב (אופיס 365) וגם בגרסאות החינמיות הזמינות דרך הדפדפן. במיקרוסופט הדגישו, כי ביישומי אופיס משתמשים מיליארד אנשים ברחבי העולם, כך שחשוב מאוד שאלה "יעשו את השינויים כמו שצריך". לפיכך השינוי יהיה הדרגתי: בשלב הראשון יופיע העיצוב המחודש רק אצל חלק מהלקוחות בחודשים הקרובים; החברה תבחן את התגובות ותפיק מסקנות בהתאם.

 

מיקרוסופט אופיס (צילום: מיקרוסופט)
מנוע חיפוש משופר(צילום: מיקרוסופט)

 

החידושים בתוכנות השונות לא מסתכמים ברמה העיצובית בלבד אלא מדובר כאן על שינוי ברמת הפלטפורמה, מה שיאפשר למשתמש חוויה חדשה לא רק ברמה העיצובית והאינטואיטיבית, אלא גם ברמה הביצועית. האפליקציות תעלנה מהר יותר והממשק יגיב טוב יותר לדרישות המשתמש.

 

מיקרוסופט אופיס (צילום: מיקרוסופט)
עיצוב חדשני ועדכני(צילום: מיקרוסופט)

 

מיקרוסופט גם הטמיעה מנוע חיפוש מתקדם יותר בתוך האפליקציה, דבר שיעזור למשתמש לברור תוכן מתוך כל הקבצים שלו המאוחסנים הן במחשב והן בענן, ויסייע אפילו במציאת אנשים שאושרו כשותפים לעריכת המסמכים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיקרוסופט
מיקרוסופט אופיס
צילום: מיקרוסופט
מומלצים