שתף קטע נבחר

LG מציגה את ליין המסכים לשנת 2018

היצרנית הקוריאנית מחדשת את ליין מסכי ה-OLED עם דגם ה-C8 שזכה בתואר המסך הטוב ביותר בתערוכת CES 2018

LG וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מסכי הטלוויזיה של LG בישראל, הציגו אמש (ג') את מסכי הטלוויזיה החדשים שלהם לשנת 2018-2019. הסדרות החדשות כוללות את המסכים בטכנולוגיית ה-OLED, המסכים מסדרת Super UHD עם טכנולוגיית ה-Nano Cell ומסכי ה-UHD הרגילים.

 

LG OLED (צילום: LG)
LG W8(צילום: LG)

 

בגזרת ה-OLED הציגה LG את שלושת הדרגים, E8, C8 ו W8 כאשר כולם מצוידים במעבד ה-α9 החדש ומערכת ההפעלה - WebOS 4.0 המצוינת. מסכים אלו מגיעים עם פורמט ה-Dolby Atmos. עוד מציעים הדגמים הללו גם את טכנולוגיית HDR Dolby Vision וגם HDR 10 Pro. סדרת W8 הידועה גם בשם-Wall Paper הינה בעלת המסך הדק בעולם, שנצמד לקיר עם מגנט. קופסת החיבורים מגיעה בנפרד בצורה של סאונד בר.

 

LG OLED (צילום: LG)
מעבד חדש: α9(צילום: LG)

 

בסדרת מסכי ה- NanoCell Super UHD מדגמי SK85 ו- SK95 נכללת טכנולוגיית ה- Nano Cell , אשר סופגת את הפרעות האור ומחזירה צבע מלא. החידוש המשמעותי בשתי סדרות Super UHD אלו השנה הוא מערך תאורה אחורית – Full Array Local Dimming המאפשר שליטה מקסימלית בתאורה האחורית וקבלת רמות צבע שחור גבוהות במיוחד.

 

LG OLED (צילום: LG)
LG E8(צילום: LG)

 

גיא בן יהודה, סמנכ"ל שיווק LG ישראל אמר היום: " LG משיקה גם השנה סדרות טלוויזיה חדשות עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שנועדה להעצים עוד ועוד את חווית הצפייה של הצרכן. גם השנה אנו דואגים להשיק בישראל מגוון רחב של מסכים מתקדמים במגוון מחירים על מנת לענות על צרכי קהל היעד בישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים