חלאס עם דרייק: משתמשי ספוטיפיי כועסים
אפליקציית הסטרימינג הפופולרית מעוררת זעם בקרב משתמשי פרימיום, שטוענים כי הקידום האגרסיבי של אלבומו האחרון של דרייק הוא בבחינת פרסום - ומבקשים החזר כספי
ספוטיפיי מכעיסה את משתמשי הפרימיום שלה: האלבום האחרון של דרייק, אחד המוזיקאים הפופולריים היום, הושמע למעלה מ-10 מיליון פעמים בכל שעה במהלך סוף שבוע אחד - כך לפי פרסום של ספוטיפיי. אבל יכול מאוד להיות שזה לא בהכרח קשור בפופולריות של דרייק או בציפייה לאלבום "סקורפיון", כמו בשיווק האגרסיבי של ספוטיפיי למשתמשים.
There's a @Drake for practically every mood. #ScorpionSZN is here. Listen now on Spotify ����https://t.co/Gfa32R9WN1 pic.twitter.com/p1qbGsac88
— Spotify (@Spotify) June 29, 2018
כעת, משתמשי פרימיום זועמים על האסטרטגיה ואף מבקשים את כספם בחזרה. כידוע, חשבונות פרימיום הם כאלה שאמורים להיות נקיים מכל פרסום שהוא, בתמורה לעלות חודשית. במקרה של ספוטיפיי - 19.90 שקלים לחודש. אולם מהלך הקידום האגרסיבי של ספוטיפיי עורר את זעמם של מי שמשלמים כדי לא להיחשף לפרסומות.
Me: I'm looking for some good music..
— tanner ���� (@tanncap) June 29, 2018
Spotify: How about Drake?
Me: Eh.. Kinda in the mood for something else..
Spotify: Ok, so Drake?
Me: No, listen I just..
Spotify: DRRRAAAKKKEEEEE pic.twitter.com/N4T7eqCwFA
"מסך הבית שלי עמוס בדרייק, שלא אכפת לי ממנו, ואני משלם על הקידום הזה", צייץ אחד מהם, ואחר תהה: "איך אני חוסם את דרייק מספוטיפיי?" בינתיים, יכול מאוד להיות שאם גם אתם סובלים מעודף דרייק - שווה לפנות לספוטיפיי בדרישה לקבלת החזר כספי. לפחות על פי כמה צייצנים, זה אפילו עובד.