שתף קטע נבחר
 

טסים וגולשים אל על: בדקנו

חברת אל על השיקה אמש שירות אינטרנט אלחוטי במטוסי החברה ואנחנו הצטרפנו לטיסת הבכורה על מנת לבדוק איך העסק הזה עובד

אינטרנט אלחוטי במטוסים זה לא עניין חדש וחברות רבות בעולם כבר מציעות שירות כזה בטיסות טרנס אטלנטיות ובטיסות מקומיות. מי שמצטרפת מעט באיחור לחגיגות הגלישה בשחקים היא חברת אל-על והיא תציע, החל מיום א' הקרוב שירות אינטרנט אלחוטי בחלק ממטוסי החברה.

 

טיסת האינטרנט של אל על    (צילום: גיא לוי)

טיסת האינטרנט של אל על    (צילום: גיא לוי)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

המטוסים שהוכשרו לשירות הזה הם דגמי הבואינג 787, (Dream Liner) ודגמי הבואינג 737, כאשר הגלישה בחבילה הבסיסית תהיה חינם למשך תקופת ההשקה, עד לתאריך 31 באוקטובר. חבילה זו כוללת גישה לבעלי סמארטפון וטאבלט למטרות גלישה באינטרנט באתרי חינם של אל על, דואר אלקטרוני, ווטסאפ, פייסבוק ועוד. לאחר תקופת ההשקה, מחיר של חבילה כזו יעמוד על 4 דולר.

 

חבילה נוספת נקראת חבילת ה-Social ואליה מתווספת האפשרות לצפייה בסרטונים באורך של עד 3 דקות וגלישה חופשית באתרים ואפליקציות. חבילה זו תעלה 10 דולר. החבילה הגדולה ביותר תעלה 20 דולר והיא תכלול בנוסף אפשרות צפייה בסרטים באופן חופשי, האזנה למוסיקה ואפילו שירותי VPN.

 

אל על (צילום: גיא לוי)
שידור ישיר של חצי הגמר בגובה 30 אלף רגל(צילום: גיא לוי)

 

את פרויקט האינטרנט האלחוטי במטוסים הקימה אל-על בשיתוף עם חברת ViaSat, שמספקת שירותי אינטרנט לוייניים לחברות תעופה ואל-על היא החברה הראשונה מחוץ לארה"ב שזוכה לשיתוף פעולה מהסוג הזה.

 

במהלך הטיסה גלשנו באתרים בקלות, ראינו סרטים בסטרימינג ישירות מנטפליקס כמעט ללא השהיות ואפילו זכינו לצפות במשחק חצי גמר גביע העולם בין צרפת ובלגיה בשידור ישיר מהאפליקציה של "כאן".

 

כל מטוסי ה-787 יציעו שירותי WiFi ()
כל מטוסי ה-787 יציעו שירותי WiFi

 

בדיקת מהירות שערכנו במהלך הטיסה הניבה תוצאה מרשימה של 14.8 Mbps, נתון שהוא גבוה משמעותית מהתוצאות בשירותי אינטרנט במטוס שמוצעים על ידי חברות התעופה האחרות. חבילות הגלישה המוצעות מאפשרות גלישה באמצעות מספר מכשירים, אבל לא בעת ובעונה אחת. שימוש במכשיר אחד ינתק את השימוש במכשיר אחר שמחובר לשירות.

 

מי שחשב שיוכל לנהל שיחות קוליות ערות במהלך הטיסה, יתבדה כאשר מתברר שחברות התעופה שמציעות שירותים דומים וגם חברת אל-על לצורך העניין, חוסמות את האפשרות לשיחות קוליות באפליקציות כגון ווטסאפ, פייסבוק ועוד, בכדי למנוע אי נעימות מיתר הנוסעים במטוס.

 

נמרוד בורוביץ, ראש אגף אסטרטגיה ופיתוח עיסקי אמר היום: "בתום תהליך פיתוח ארוך וממושך, אנו גאים להציע כיום את המוצר הטוב ביותר לטסים מישראל בתחום שירות ה WiFi במטוסים. אל על השקיעה משאבים רבים במטרה לספק ללקוחותיה את מוצר הדגל של ענף התעופה - מערכת ה- WiFi חדשה שתאפשר לנוסעים גלישה באתרים, התחברות לדואר אלקטרוני, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, האזנה למוסיקה וצפייה בסרטים במהלך הטיסה. אל על בחרה לחבור לחברת Viasat, חברה אמריקאית מהמובילות בעולם בתחום הלווינים, במטרה להעניק ללקוחותינו את המוצר המתקדם ביותר."

 

דון בוכמן, סגן נשיא ומנכ"ל חטיבת התעופה המסחרית בחברת Viasat אמר היום: "באמצעות טכנולוגיית הלוויין הייחודית של Viasat, נוסעי אל על נהנים מחוויית טיסה מועשרת עם גישה אונליין לתכנים באינטרנט, דואר אלקטרוני, מסרים מידיים, ועוד".

 

 

הכותב היה אורח חברת אל על 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אל על דרימליינר בואינג 787 הדמיה הדמייה
מומלצים