שתף קטע נבחר
 

טוויטר מחפשת מנהל מדיניות ציבורית בישראל

לאחר שספגה מתקפות מהשרים ארדן ושקד, טוויטר מגדילה מאמצים להשפיע על מקבלי ההחלטות בארץ. תשכור גם משרד יח"צ מקומי

על רקע מתקפות מהשרים גלעד ארדן ואיילת שקד, נראה שטוויטר מגדילה את מאמציה להשפיע על מקבלי ההחלטות בישראל: החברה פירסמה מודעת דרושים למשרת מנהל/ת מדיניות ציבורית חדש/ה, האחראי/ת על השוק הישראלי. הוא אמור לעקוב אחר סוגיות בעלות חשיבות לטוויטר בכנסת, בממשלה ובגופים ובמוסדות ציבוריים וממשלתיים אחרים ולקדמן.

 

חוזרת לישראל: טוויטר (אילוסטרציה: Shutterstock) (אילוסטרציה: Shutterstock)
חוזרת לישראל: טוויטר(אילוסטרציה: Shutterstock)

 

המנהל יידרש להיפגש עם נציגים בכירים בממשלה, בפוליטיקה ובתקשורת כדי "לעזור להם להבין את טוויטר, ולקדם מדיניות שתועיל לטוויטר ולמשתמשיה".

 

המשרה אינה בישראל אלא במטה טוויטר בדבלין, והמנהל יהיה מופקד גם על המדינות הנורדיות. זאת בשונה מפייסבוק, שמינתה מנהלת מדיניות רק לישראל, ג'ורדנה קוטלר. זו לא הפעם הראשונה שבטוויטר יהיה מנהל מדיניות האחראי על ישראל: בעבר מילא את התפקיד ניק פיקלס, שקודם לאחרונה לתפקיד בכיר בטוויטר העולמית.

 

ג'ק דורסי: מנכ"ל ומייסד טוויטר (צילום: EPA)
ג'ק דורסי: מנכ"ל ומייסד טוויטר(צילום: EPA)

 

לאחרונה ספגה טוויטר מתקפות משרים בכירים, כך שתפקיד המנהל החדש יהיה להפגין נוכחות גדולה יותר בישראל ולשפר את הקשרים והיחסים שלה עם מקבלי ההחלטות כאן. בחודש שעבר פנה השר לביטחון פנים גלעד ארדן למנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי וקרא לו לסגור חשבונות המשויכים לארגוני טרור, אחרת החברה "תעמוד בפני הליכים פליליים בישראל". שרת המשפטים איילת שקד אמרה ש"ארגוני טרור כמו חמאס וחיזבאללה עברו לפעול בטוויטר במקום בפייסבוק, אולם בעוד פייסבוק מגיבה ביעילות לפניותינו להסיר תכנים, טוויטר מתעלמת".

 

בכנסת אף קודם לאחרונה "חוק הפייסבוק", שאיפשר למדינה להורות לבית המשפט להסיר תכנים מרשתות חברתיות, כולל טוויטר, אך החוק נבלם על ידי רה"מ נתניהו.

 

במקביל, טוויטר רוצה גם להגביר את נוכחותה בישראל: החברה צפויה לשכור את שירותי משרד יח"צ מקומי, אישרו גורמים המקורבים לנושא. הידיעה פורסמה לראשונה באתר "המזבלה". בטוויטר מחפשים משרד עם ניסיון בעבודה מול חברות גלובליות, ולפי הערכות המטרה תהיה בעיקר לקדם סיקור בולט וחיובי של טוויטר בתקשורת בישראל. זאת בעיקר כדי לגייס לקוחות נוספים, כמו סטארט־אפים וחברות מקומיות, כדי שירכשו מודעות בטוויטר. כיום הפעילות המסחרית של טוויטר מול לקוחות ישראלים נעשית על ידי נציגים ישראלים במטה טוויטר בדבלין. מטוויטר נמסר: "אין תגובה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים