שתף קטע נבחר

צפו: האייפון הגדול והיקר אי פעם בידינו

שליח ynet ו"ידיעות אחרונות" בדק מקרוב את מכשירי הדגל החדשים של אפל - ה-Xs וה-Xs Max - וניסה את הפיצ'ר החדש שחובבי הצילום יאהבו. צפו

אז ככה נראים ומרגישים האייפונים החדשים : שגיא כהן, שליח ynet ו"ידיעות אחרונות" לאירוע החגיגי של אפל בקליפורניה, בדק מקרוב את מכשירי הדגל החדשים של אפל, ה-Xs וה-Xs Max - המכשיר הגדול והיקר בתולדותיה של ענקית הטכנולוגיה. צפו בסרטון ובהדגמה של הפיצ'ר שהגיע לראשונה לאייפון - שינויים בעומק השדה של תמונות אחרי הצילום.

 

האייפונים החדשים- הXS וה-XS MAX  (צילום: שגיא כהן)
האייפון Xs וה-Xs Max(צילום: שגיא כהן)
המפרטים של האייפונים החדשים  ()

 

אפל הכריזה אמש על שלושה אייפונים חדשים - ה-Xs, ה-Xs Max וה-Xr - באירוע חגיגי בתיאטרון

סטיב ג'ובס בקופרטינו. ה-Xs מצויד במסך OLED בגודל 5.8 אינץ', מעבד A12 ביוניק מהיר וחסכוני בארכיטקטורת 7 ננומטר (הראשון של אפל בתצורה זו), מערכת זיהוי פנים מהירה יותר ומערכת שמע משודרגת. גם החסינות בפני מים שופרה. לצדו הוצג האייפון Xs Max, שהוא בעצם גרסה מוגדלת של ה-Xs, עם מסך בגודל 6.5 אינץ'. 

שני המכשירים יעלו החל מ-999 דולר ו-1,099 דולר בהתאמה, ולראשונה ניתן יהיה לרכוש מכשיר עם זיכרון בנפח 512 גיגה בייט. עוד חידוש: ניתן יהיה להזמין את המכשירים בצבע זהב, לצד האפור והכסוף המוכרים. ניתן יהיה להזמין את האייפונים בארה"ב החל מיום שישי, והם יישלחו לקונים החל מ-21 בספטמבר. לישראל הם יגיעו כשלושה שבועות מאוחר יותר.

לצד ה-Xs וה-Xs Max הציגה אפל גם את ה-Xr, הגרסה המוזלת של האייפון, שתעלה החל מ-749 דולר. ה-Xr מגיע עם מסך LCD מתקדם בגודל 6.1 אינץ'. המכשיר מגיע עם מסגרת אלומיניום במקום פלדה, והוא יימכר בצבעים רבים – שחור, לבן, כחול, אלמוג, אדום ועוד. בניגוד ל-Xs ול-Xs Max, הוא ינחת בחנויות בארה"ב רק לקראת סוף אוקטובר. 

 

הכותב היה אורח חברת אפל בקליפורניה

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שגיא כהן
אייפון Xs ו-Xs Max
צילום: שגיא כהן
מומלצים