שתף קטע נבחר
 

שובו של הטמגוצ'י

מי שמתגעגע לחיית המחמד הדיגיטלית משנות ה-90 ישמח לגלות שהיא עושה קאמבק, ובגדול. עם תכונות אלקטרוניקה חדשות, קישוריות חברתית ותוכן שמותאם לילדים של היום, טמגוצ'י מודל 2019 מתגלה כפלטפורמת משחק חדשה ובעלת פוטנציאל

טָמָגוֹצִ'י, אחד המותגים המפורסמים של שנות ה-90, עושה קאמבק: היצרנית היפנית בנדאי הציגה את Tamagotchi On, הצעצוע האלקטרוני המפורסם בגרסת 2019 משודרגת. הצעצוע דמוי הביצה הקטנה עבר מתיחת פנים וקרביים והוא מתגאה במסך 2.5 אינץ' צבעוני, אפשרות ליצור מיליוני דמויות וקישוריות חברתית שהופכת אותו לרלוונטי לילדים היום.

 

לא יכולת לגדול בסוף שנות ה-90 ואילך בלי שיהיה לך משחק טמגוצ'י, עם מסך מפוקסל מונוכרומטי ושלושה כפתורי הפעלה, אבל כל כך הרבה רגשות שפיעמו כלפי הדמות הקטנה שגידלת משלב הבקיעה מהביצה, ושצפצפה בכל פעם שהיתה זקוקה לטיפול: אוכל, מקלחת, משחק – חיית מחמד דיגיטלית. טמוגוצ'י היה אחד המותגים החזקים מאז הוצג לראשונה ב-1997, עם יותר מ-82 מיליון יחידות שנמכרו לאורך השנים.

 

טמגוצ'י - הדור החדש (צילום: יח
טמגוצ'י - הדור החדש(צילום: יח"צ)
 

 

המאפיין העיקרי של הטמגוצ'י נשמר גם כאן: משחק אלקטרוני שהולך עם הילדים לכל מקום, ומלמד אותם קצת על אחריות בטיפול בחיית מחמד. חוץ מזה אפשר לעצב את ה-My Tama שלך כשילוב תכונות של אמא ואבא למשל, ועם אפשרויות פעילות מגוונות: האם הטמגוצ'י שלך אוכל בבית או במסעדה, היכן הוא עושה קניות, מתי הוא פוגש חברים, מטייל, משחק, מתרחץ וכמובן מטפל בחיית המחמד שלו - TamaPet.

 

הבייביסיטר שיציל את הטמגוצ'י

בזכות חיישן אינפרא-אדום וחיבור בלוטות', הטמגוצ'י החדש יודע לתקשר עם חברים טמגוצ'יים בסביבה: לבקר אותם, לתת להם מתנות, לטייל ביחד וכן, אפילו להתחתן ולהקים משפחה טמגוצ'ית מאושרת. ההתקשרות נעשית בעזרת חיבור לאפליקציה בסמארטפון, שמאפשרת ליצור קשר עם עולם הטמגוצ'ים שמסביב וגם לטעון תוכן חדש, עולמות חדשים, ומתנות. וכיאות לעולמות השיווק של ימינו, הטמגוצ'י החדש צובר סכומי כסף וירטואליים ובמהרה גם אמיתיים, מה שנועד לאפשר רכישת תוכן חדש שהילדים פשוט לא יוכלו בלעדיו.

 

בעיית הבעיות של הטמגוצ'י, זוכר כל בוגר שנות ה-90, היתה העובדה שאחרי כמה שעות ללא טיפול, למשל כשהיית בבית הספר, היתה לו נטייה לנפוח את נשימתו ולמות תוך תלונות רמות על רמת הטיפול הנחות שהוא מקבל. עכשיו הבעיה הזו נפתרה, עם הצגת שירות בייביסיטר אלקטרוני, שמאפשר להשאיר את הטמגוצ'י שלך בטיפולה המסור של האפליקציה ולצאת לעיסוקיך בשלוות נפש.

 

טמגו'צי, הדור הישן ()
טמגו'צי, הדור הישן
 

 

"הטמגוצ'י החדש, עם חוויית משתמש חדשה וקישוריות חברתית, מגביה את רף ההנאה ומציע למשתמשים אינסוף שעות של בידור", אומרת טרה באדי, מנהלת השיווק של בנדאי אמריקה. "רצינו לשמור על המאפיינים של המשחק המקורי, אבל לעשות את זה רלוונטי יותר עבור המשתמשים של היום".

 

למעשה, מדובר בפלטפורמה אלקטרונית לכל דבר, שמיועדת לקהל יעד מאופיין היטב בתחומי העניין שלו – ילדים בגילאים 6 עד 12. בנדאי מתכננת בתקופה הקרובה להודיע על חברות משחקים ותוכן אמריקאיות ואחרות, שיצטרפו לפלטפורמה ויציעו תכנים נוספים באמצעותה. בינתיים הוצגו שני סוגי טמגוצ'י – דגם פיות ודגם קסמים – במחיר של 60 דולר, וניתן להשיג אותם בין השאר באתר אמזון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
שובו של הטמגוצ'י
צילום: יח"צ
מומלצים