שתף קטע נבחר

האפליקציה שתעשה אתכם עורכי וידאו

אפליקציית עריכת הווידאו שתוכננה במיוחד לסמארטפון מבית אדובי, היישום שידאג שלא תפספו אף התראה, לעולם לא תשכחו יותר היכן חניתם את הרכב ועוד. סקירת אפליקציות

 

Adobe Premiere Rush: עורך וידאו לסמארטפון

גרסה מיוחדת לתוכנת עריכת הווידאו המקצועית של אדובי, המאפשרת עריכה מהירה מבלי לוותר על כמה מהכלים החיוניים של התוכנה המלאה. בסיום ניתן לשמור את התוצאה בענן של אדובי, ולגשת אליה גם מהמחשב האישי.

 

סקירת אפליקציות ()

ניתן לצלם את הסרטון ישירות מתוך האפליקציה או לבחור בסרטון קיים. הוא יוצג מיד ב-Timeline הוויזואלי, מוכן לעריכה. ניתן לחתוך או להוסיף קטעים בקלות, לצרף אנימציות וכותרות, ולהוסיף אפקטים של מעבר, קטעי סאונד ועוד. ברוח הרשתות החברתיות, תוכלו לבחור אם לעצב את הסרטון בפורמט רוחבי, ריבועי או אנכי. היישום חופשי להורדה, אבל תוכלו לשתף את הסרטונים רק 3 פעמים בחינם. להפצה בלתי מוגבלת המחיר הוא 10 דולר בחודש.

 

אנדרואיד

 

אייפון

 

AodNotify: לא לפספס שום התראה

מפספסים הודעות והתראות חשובות? האפליקציה הזו עושה שימוש במסך התצוגה הקבועה, ה-Always On Display, במכשירי סמסונג התומכים באופציה.

היא תפעיל את מסך ה-Always On Display בכל פעם שתקבלו התראה ותכבה אותו לאחר שתקראו אותה. בהגדרות יהיה עליכם לסמן את האפליקציות שמהן יש לכם עניין לקבל התראות כאלה. וכדי שלא תוטרדו בלילה מההתראות הנכנסות תוכלו לכוון את הזמן שבו האפליקציה תושבת כליל בזמן השינה. בבוקר, בתום הזמן שהוגדר, היא תחזור לפעילות רגילה.

 

אנדרואיד

 

ParKing: איפה חניתי?

אתרו את מקום החניה של הרכב שלכם בקלות. שמירת המיקום מתבצעת בלחיצה אחת, או באמצעות פקודה בדיבורית הרכב. בלחיצה נוספת תנווטו חזרה למקום החניה. אפשר גם לחזור אל היסטוריית החניות שלכם בעבר.

 

אנדרואיד

 

אייפון

 

תמחק אחי: שחזור הודעות שנמחקו

אפליקציה המאפשרת לשחזר הודעות שנמחקו מקבוצת וואטסאפ או מחלון שיחה בודד, כולל תמונות, קטעי וידאו והקלטות קוליות. כל התכנים יגובו ביישום וניתן לגשת אליהם בקלות.

 

אנדרואיד

 

 

Curator: גלריה משופרת

ארגנו את התמונות שלכם באמצעות תיוגים, כדי שתוכלו בעתיד לאתר אותן בקלות. אפשר גם לנווט בקלות בתוך מאגר התמונות, לשנות שמות של קבצי תמונה ואלבומים, והכל במחוות אצבע פשוטות ויעילות.

 

אנדרואיד

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים