חצופה: נועה קירל כובשת את מדד הפרסומות
פרסומת לסמסונג שהיא בעצם קליפ לשיר של נועה קירל הצליחה לטפס עד למקום הראשון במדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש מאי. וגם: ההמשכונים של מקדונלד'ס, להקת שלווה, ההצלחה של גל גדות והלהיט החדש של אליאנה תדהר. אלה הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן
בשיתוף YouTube
עולם הפרסום והשיווק מוכרח להיות תמיד כמה צעדים קדימה: צרכנים הופכים עם הזמן מודעים יותר לדרכים השונות שבהן פרסומות מוגשות - ולכן מעדיפים לקבל את הפרסום שלהם עטוף בחוכמה וביצירתיות. פרסומת שלא מרגישה כמו פרסומת. דרך אחת לעשות זאת, היא באמצעות שילוב אורגני ככל האפשר של המותג בתוך הפרסומת. כמה דוגמאות טובות לכך אפשר לראות במדד הפרסום של YouTube ו-ynet לחודש מאי.
את המקום הראשון במדד החודשי קוטפת נועה קירל, בפרסומת שהיא בעצם קליפ לשיר שלה. למעלה מ-6.5 מיליון צופים וצופות נדבקו למסך לכבוד הקליפ לשיר "חצוף" של קירל, ששילב בתוכו באופן אורגני שימוש בסמארטפונים מסדרה A של חברת סמסונג - שגם הפיקה את הקליפ. "הרעיון היה להשיק את סדרת מכשירי גלקסי A החדשה בישראל באופן מדויק וממוקד לקהל המטרה, שהם הצעירים מובילי הדעה של היום", אומר רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל. "מכאן החיבור המתבקש שלנו היה לנועה קירל, שגרירת נבחרת "We Are Samsung" והכוכבת הכי גדולה בקרב קהל היעד של הצעירים.
"מדובר לא רק בקמפיין פרסומי, אלא בקמפיין בעל משמעות, כזה שרוצים להתחבר ולהשתייך אליו. החיבור נוצר באמצעות הרצון להיות חלק מעולם תוכן מעניין ונחשק, חיבור למהלך מוזיקלי אמיתי. הקליפ צולם כולו בלונה פארק בתל אביב, המקום הכי צבעוני שיש, משעות הבוקר ועד הלילה. באמצעות הוויזואליה הצלחנו להמחיש מיהו 'דור המילניום', שאליו משתייכת קירל. מדובר בדור שחי בצמוד למסך ולאורך כל היום משתף, מצלם, מעלה בלייב את החוויות שלו, משתמש באימוג'ים והכל באמצעות הסלולר".
אל המקום השני התברגה מקדונלד'ס ישראל, עם המשכונים לקמפיין שכבר הפך לאגדה. חודש מאי היה גם חודש האירוויזיון בישראל, ובהתאם השיקה הרשת סדרה של המבורגרים בהשראת בירות אירופאיות. אחרי הלהיט "אח יקר צובר" שהתקשינו להפסיק לזמזם, מגיע להיט ההמשך "שתי טיפות אירופה" - ובמקדונלד'ס מפנקים עם לא פחות מ-12 סרטונים שונים. נראה אתכם מצליחים לדלג.
בשיתוף YouTube