שתף קטע נבחר

האסטרונאוט ילמד את הישראלים איך להתעשר

ניק האליק, ש"ביקר" כבר פעמיים בחלל ונחשב גם ליזם נדלן מצליח, יחד עם בוב פרקטור, מומחה בעל שם עולמי להדרכה כלכלית, ירצו בכנס בתל אביב, על הצלחה עסקית. בקרוב בראיון אישי ב ynet

איך לעשות זאת נכון, איך הופכים רעיון להצלחה כלכלית ואיך להתנהל בצורה שתקדם אותנו לעושר? בוב פרוקטור, אחד ממורי הספר והסרט המפורסם "הסוד", נחשב מאמן סולל דרך בתחום ההתפתחות האישית ומחבר רב המכר "נולדת להיות עשיר". יחד עם ניק האליק, מיליונר, החובב מסעות לחלל, יגיעו לישראל להשתתף בכנס Eduvacation 2012 שיעסוק בנושאי הצלחה עסקית-כלכלית והתפתחות אישית.

 

במשך למעלה מארבעים שנה, מוקדש מפעל חייו של פרוקטור ללימוד והקניית כלים לקהל הרחב בנושא כוח המחשבה והשפעתו על יצירת שפע כלכלי ושגשוג.

 

תורתו עוסקת באופן שבו בכוחו של אדם לגולל את הפקעת של חייו ואת דפוסי מחשבתו ולנתבם לכדי שינוי אמיתי ומשמעותי ומיצוי הפוטנציאל האינסופי שבו. הוא מדגים כיצד פועל המוח המודע והלא-מודע ומלמד כיצד ביכולתו של המוח הקוגניטיבי והרוחני בשילוב פעולות מסוימות, להוביל להצלחה בחיים. שיטת הלימוד שלו ותוכניותיו מבוססות על לקחים ושיעורים שנלמדו לאורך הדרך, במסעו האישי.

 

בכנס שיחל היום ויתפרס על פני יומיים, ירצה גם ניק האליק, אסטרטג בתחום עושר גלובלי. האליק הפך למיליונר רב אמצעים באמצעות למידה מתמשכת ומעמיקה והשקעות בנדל"ן ובשוק המניות בשנות העשרים לחייו. קבוצת החברות שלו העניקה תשתית בהשכלה פיננסית ואימנה מעל ל- 300,000 אנשים ברחבי העולם.

 

שמו של האליק ידוע לא רק בשל הצלחותיו כיזם, אלא גם בעקבות תרומתו כחוקר ומסעותיו ההרפתקניים. בין משלחותיו השונות נמנים מסע אל חרטומה של הטיטניק בקרקעית הים וטיפוס על ההרים הגבוהים בעולם.

 

נוסף על כך, האליק הנו האסטרונאוט האזרחי הראשון באוסטרליה, הוא ביקר פעמיים בחלל וכעת שואף להיות סייר השטח האוסטרלי הראשון שיחיה במאחזו המאויש של כדור הארץ בחלל, תחנת החלל הבינלאומית.

 

בקרוב נפרסם ראיון וידאו נדיר עם פרוקטור והאליק במסגרתו יעניקו השניים לגולשי ynet סודות וטיפים לצמיחה אישית ושפע כלכלי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים