כמעט פי 4: החיוב למלון עבר משקלים לדולרים
אורחי מלונות ישרוטל גילו כי חויבו בכרטיס האשראי שלהם כמעט פי 4 מהחיוב המקורי עבור חופשתם במלון. הסיבה: תקלה במערכת הפכה את החיוב בשקלים – לדולרים. הרשת: האורחים שנפגעו - כמאה במספר, זוכו מהחיוב השגוי
מחיר החופשה זינק כמעט פי 4. תקלה במערכת המחשוב של רשת מלונות ישרוטל גרמה לחיוב כרטיס האשראי של אורחי המלון בדולרים במקום בשקלים. כך גילו לקוחות רבים כי כרטיס האשראי שלהם חוייב באלפי שקלים מעבר למחיר המקורי אותו אמורים היו לשלם. ההערכה היא כי מדובר בכמה מאות בודדות של לקוחות, בחיובים שנעשו במהלך השבוע שעבר.
- תביעה: 50 שקל עמלה על יתרה של שקל אחד
- ביטוח נסיעות לחו"ל? לא אם עברתם את גיל 80
- אוטוטו פסח: לצלוח את המחצית היקרה של השנה
- המחשב הנייד נשכח במסעדת המלון ונגנב. מי יפצה?
א', שהתארח בשבוע שעבר במלון ישרוטל בים המלח, סיפר ל-ynet כי במהלך בדיקה שגרתית של חשבון כרטיס האשראי שלו באינטרנט גילה כי חוייב במאות אחוזים יותר מהסכום המקורי שהיה אמור לשלם. לדבריו, הוא פנה למלון, אולם נאמר לו כי החיוב היה מוצדק, והוא התבקש לברר מול חברת כרטיסי האשראי.
"התקשרתי כמה פעמים לחברת ישראכרט, שוחחתי עם כמה פקידים, אך שם טענו כי מדובר בחיוב של המלון ועלי לברר מולם. דרשתי שלא יטרטרו אותי ביניהם - ויבצעו שיחת ועידה כדי לברר את הדברים. לבסוף הם נענו לבקשתי, אולם לא ניתן היה להשיג את המלון. רק מאוחר יותר הצלחתי ליצור קשר עם המלון ושם הודו שהייתה תקלה והם חייבו בטעות בדולרים".
מחברת ישרוטל נמסר בתגובה:
"נוכח תקלה שקרתה במערכת המחשוב של מחלקת הקבלה במלון ישרוטל ים המלח, אורחים אשר שילמו בתום חופשתם, באמצעות כרטיס אשראי, חוייבו בפועל כאילו וחשבונם חוייב בדולרים ולא בשקלים. באישורי התשלום שהונפקו במלון הוצג החיוב הנכון והאמיתי. התקלה היתה במערכת שקלטה את החיובים, בין המלון למערכת הסליקה.
"מיד כאשר התקלה התגלתה, היא טופלה ותוקנה וכל האורחים שנפגעו - כמאה במספר, זוכו בהפרש שבין החשבון אותו צריכים היו לשלם, לסכום שחוייבו בטעות. נציגי המלון יצרו ויוצרים קשר אישי עם כל אחד מהאורחים, מיידעים אותו ומתנצלים על התקלה. כל האורחים יהנו מהנחה מיוחדת של 10% שתוענק להם בחופשתם הבאה במלון".