שתף קטע נבחר

רופא נעצר בחשד שהעלים שלושה מיליון שקל

רופא אף אוזן גרון ופלסטיקאי בכיר נעצר לבקשת רשות המסים בחשד שהעלים יותר משלושה מיליון שקל במשך שבע שנים מהכנסות ממרפאתו הפרטית

העלמות מס בסך שלושה מיליון שקל: רשות המסים עצרה רופא אף אוזן גורן בחשד שהעלים רווחים ממרפאתו הפרטית במשך שבע שנים.  

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

בית משפט השלום נעתר לבקשת רשות המסים והורה על מעצרו ושחרורו בערבות של ד"ר יוסף בן שושן מבית החולים שיבא, שנחקר על ידי פקיד שומה חקירות תל אביב, בחשד שהעלים הכנסות של למעלה משלושה מיליון שקל מדיווחיו למס הכנסה.

 

בן שושן הוא רופא אף אוזן גרון בכיר בבית החולים שיבא בתל השומר ובנוסף מנהל קליניקה פרטית לרפואה פלסטית בביתו בתל אביב. החקירה בעניינו החלה לאחר שבמשרד פקיד שומה תל אביב התקבלו דו"חות לפיהם, לאחר ביקורות שנערכו לבן שושן, עלה כי העלים הכנסות של יותר משלושה מיליון שקל ממרפאתו הפרטית בין השנים 2008-2015.

    (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

מהממצאים עלה שלחשוד יומני רופא שמפרטים סכומים שגבה מדי יום ביומו, בעוד שסיכום יומנים אלה עולה בהרבה על דיווחיו לרשות המסים. החקירה הפכה לגלויה אתמול (ב') ונערכו חיפושים בביתו של בן שושן, לרבות בקליניקה שבבעלותו. הוא עוכב במשרדי היחידה החוקרת וכן נתפס חומר אצל רואה החשבון שמייצג אותו, ממנו אף נגבתה עדות.

 

חומר החקירה העלה שבן שושן פעל בשיטה זו עוד לפני שנות הביקורת שנבדקו במע"מ, ושסכום ההעלמה גבוה ממה שדווח לראשונה. על פי החשד, בשנת 2008 לבדה העלים בן שושן הכנסות בסכום של למעלה מ-380 אלף שקל ואילו בשנת 2009 העלים הכנסות של כ-260 אלף שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים