שתף קטע נבחר

החל ממחר: שביתה כללית בתחבורה הציבורית ברמת הגולן

לאחר שהכריזו על סכסוך עבודה לפני כחודש בהסתדרות נוקטים צעדים. החל ממחר בשעה 8:00 תופסק פעילות התחבורה הציבורית ברמת הגולן. לדבריהם ההנהלה לא מכבדת את ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים. "לא נאפשר פגיעה בזכויות העובדים של תחבורה ברמה". במקביל עד כה לא נחתם הסכם חדש עם אגד, וההסתדרות מאיימת להשבית את פעילות החברה

על רקע מבוי סתום במשא ומתן בין ההסתדרות להנהלת 'תחבורה ברמה', ובהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז לפני כחודש, תושבת החל ממחר כל פעילות התחבורה הציבורית ברמת הגולן.

 

כתבות נוספות בערוץ הקריירה

 

על פי טענות ההסתדרות "ניסינו בכל כוחנו להימנע מצעדים ארגוניים, אך הנהלת החברה לא מכבדת את ההסכמות אליהן הגענו". יש לציין כי לפני כחודש הוכרז סכסוך עבודה בחברת 'תחבורה ברמה' בעקבות דרישתם של העובדים להסדיר את זכויות הנהגים, היקף העסקתם ומספר שעות העבודה שלהם בחודש.

 

בהסתדרות אומרים כי למרות הניסיונות והמאמצים הרבים מצד העובדים הם לא הצליחו להגיע להסכמות בנושאים שבמחלוקת. בחברה מועסקים כ-45 נהגים המבצעים מדי יום כ-300 נסיעות ברחבי רמת הגולן, תוך שהם משרתים כ-70 אלף נוסעים ביום.

 

במהלך השבועות האחרונות התנהל מו"מ בין ההסתדרות, העובדים והנהלת החברה, בתיווכו של יו"ר המועצה האזורית גולן, אלי מלכה. יו"ר ההסתדרות במרחב כנרת, אבי גבאי, מסר: "לא נאפשר פגיעה בזכויות העובדים המסורים והנאמנים של תחבורה ברמה. החברה לא מכבדת את ההסכמות אליהן הגענו בעזרתו של יו"ר המועצה האזורית גולן".

 

במקביל איימה ההסתדרות להשבית גם את חברת אגד, בשל אי הגעה להסכם חדש עם המדינה זה חודשים ארוכים, אולם עד כה לא מימשה את איומה ואגד נותרה ללא הסכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים