מכללת בית ברל משקיעה מיליון שקל במיתוג מחדש
המיתוג מחדש יתבצע על ידי חברת "פירמה ויכלול הגדרת זהות חדשה וגיבוש ערכים חדשים. "שפה ישירה ולא מתנחמדת, אחרת ולא שמרנית"
לאחר תהליך ממושך ומעמיק שכלל גיבוש חזון ואסטרטגיה, מיתוג רעיון חדש ושפה חדשה, ובניית קמפיין השקה, בית ברל אימצה אסטרטגיה מיתוגית ושיווקית הקוראת לסטודנטים שמרגישים שהם רוצים לשנות, שלא מפחדים מקונפליקט ורוצים ליצור תרבות אחרת וטובה יותר.
לדברי סמנכ"ל מחלקת פיתוח מותגים בפירמה, יהורם דוידי, "השפה המיתוגית, שנבחרה הינה ישירה ולא מתנחמדת, אחרת ולא שמרנית, לא עוסקת בנוחות הסטודנט, אלא בחברה. לא מפחדת מאתגרים, ומאמינה שהם אלו שמקדמים. בית ברל מציבה מראה למציאות בחברה בישראל, מגבשת דרכים חדשות עבורה ומהווה מוקד להשפעה רחבה".
מנהלת השיווק של המכללה האקדמית בית ברל, לילי שאשא: "המהלך המיתוגי החדש והקמפיין, מחדדים את הבידול של בית ברל מיתר המכללות. מכללה שמאתגרת את התפיסות כלפי מקצוע ההוראה, מכללה שמכשירה אנשים שרואים בהוראה דרך להביא לשינוי חברתי".