שתף קטע נבחר

הבורסה בת"א ננעלה בעליות שערים קלות - בזק עלתה ב-1.5%

מדד ת"א 35 התחזק ב-0.1% ומדד ת"א 125 הוסיף 0.2% לערכו; המשרד לאיכות הסביבה מאיים לסגור את מפעל רותם אמפרט - כיל והחברה לישראל ירדו ב-1.5% ו-1% בהתאמה; סאני תקשורת קפצה ב-7.5% לאחר הגדלת מסגרת אשראי מסמסונג

הבורסה בת"א ננעלה בעליות שערים קלות כאשר מדד ת"א 35 התחזק ב-0.1% ומדד ת"א 125 הוסיף 0.2% לערכו. בזק עלתה ב-1.5% ואינטרנט זהב וביקום טיפסו בכ-4% כ"א. המשרד לאיכות הסביבה מאיים לסגור את מפעל רותם אמפרט - כיל והחברה לישראל ירדו ב-1.5% ו-1% בהתאמה. סאני תקשורת קפצה ב-7.5% לאחר הגדלת מסגרת אשראי מסמסונג.

 

מניות מרכזיות

סייפ-טי: פירמת פרוסט אנד סאליבן פרסמה אנליזה שבה נקבע למניה מחיר יעד של 8.40 שקלים. שער הבסיס של המניה עמד הבוקר על 6.36 שקלים.

 

אנרג'יקס דיווחה מוקדם יותר היום על הרחבת האשראי שהיא מקבלת מקבוצת מוסדיים לפרויקט נאות חובב מ-290 ל-370 מיליון שקל.

 

מעלות משנה תחזית דירוג למבני תעשיה, מיציבה לחיובית, לנוכח "צפי להמשך ירידה במינוף ושיפור מבנה החוב". הדירוג נותר ברמת -A.

 

נחתמה עסקת ישראייר: לאחר ההודעה על ההבנות אתמול, מודיעה אל על לפני דקות אחרות על חתימת הסכם עם אי.די.בי תיירות שבשליטת אי.די.בי, במסגרתו תרכוש סאן דור שבשליטה מלאה של אל על את השליטה המלאה בישראייר. אי.די.בי תיירות תקבל בתמורה (בין היתר) 25% ממניות סאן דור.

 

אליום מדיקל חתמה על הסכם הפצה עם אינפיניטי מדיקל, להפצה גלובלית בלעדית של מוצרי הסטנטים למבחר אינדיקציות וטרינריות. הסכם ההפצה הוא בתוקף מיידי ולתקופה של חמש שנים. במסגרתו התחייבה אינפיניטי לרכישה של מוצרי הסטנטים בתחום הווטרינרי של אליום בהיקף מצטבר של כמיליון שקלים לפחות.

 

ננו דיימנשן הודיעה על מעבר לשלב המכירות המסחריות. החברה דיווחה על השלמת גיוס הלקוחות לתוכנית הבטא של החברה: התוכנית שהחלה במחצית השנייה של 2016, נועדה לאפשר כניסה ראשונית לשוק היעד על ידי עבודה עם לקוחות מובילים. על פי הודעת ננו דיימנשן, הפידבק שהתקבל במסגרת תכנית הבטא שימש לשדרוג ושכלול הטכנולוגיה, יכולות המדפסת ותהליכי העבודה של מדפסת הדרגונפליי של החברה (2020 DragonFly). בעקבות פידבק חיובי מהלקוחות הוחלט על מעבר לשלב הבא של מכירות מסחריות.

 

סאני תקשורת מעדכנת: סמסונג העולמית אישרה הגדלה של מסגרת האשראי לחברה מ-5 ל-15 מיליון דולר. מסגרת האשראי מיועדת להזמנות מוצרים מסמסונג.

 

פרשת הזיהום במפעל רותם אמפרט של כיל: המשרד להגנת הסביבה זימן ארבעה בכירים במפעל לשימוע לפני שלילת רישיון העסק, בשל אי עמידה בכמה חוקי הגנת הסביבה.

 

עדכוני חברות לבורסה: שטראוס פרסמה הצעה (הצעת מדף) לקראת הנפקת אג"ח; אוליר פרסמה הצעה לקראת הנפקת אג"ח; אמיליה פיתוח השלימה את העברת השליטה לעודד פלר, שמונה למנכ"ל החברה.

 

ברקע למסחר

באסיה נרשמות הבוקר עליות קלות, בארה"ב חוגגים מחר את יום העצמאות (4 ביולי) כך שבניו יורק יתקיים מסחר חלקי בלבד (יינעל בשעה 13:00 שעון מזרח ארה"ב).

 

אתמול רשמה הבורסה באחוזת בית נעילה חיובית: מדד ת"א 35 התחזק ב-0.1% ומדד ת"א 125 הוסיף 0.4% לערכו. אל על עלתה ב-2% לאחר שדיווחה על הבנות עם אי.די.בי לגבי עסקת ישראייר.


פורסם לראשונה 03/07/2017 10:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים