שתף קטע נבחר

 

דירוג האוצר: זו קרן פנסיה עם השירות הטוב ביותר

האוצר דרג את רמת השירות בחברות הפנסיה והגמל לשנת 2016. המובילות בפנסיה – הראל, הלמן אלדובי ופסגות, ובגמל - ילין לפידות, אנליסט ואי בי אי. במהלך השנה שחלפה התקבלו 4,250 תלונות כנגד החברות המנהלות את חסכונות הציבור

רשות שוק ההון פרסמה את מדד השירות בחיסכון הפנסיוני לשנת 2016. מהנתונים עולה כי החברות שהגיעו למקומות הראשונים בתחום הפנסיה הן הראל, הלמן אלדובי ופסגות. בתחום הגמל בלטו לטובה ילין לפידות, אנליסט ואי בי אי ואילו בתחום פוליסות ביטוחי המנהלים מובילות פסגות, הראל וכלל.

 

על פי הנתונים חלה ירידה ברמת השירות בתחום הפנסיה בחברות איילון ואלטשולר שחם, בתחום הגמל - באיילון ומגדל ובביטוחי המנהלים ירדו הכשרה ומנורה.

 

הדירוג נעשה על בסיס השוואה בשלושה פרמטרים: שביעות רצון והמלצת לקוחות, טיפול בפניות הציבור וזמני מענה טלפוני. נציין כי במהלך השנה שחלפה התקבלו ברשות שוק ההון 4,250 תלונות כנגד החברות המנהלות את חסכונות הציבור. עם זאת, חושב לזכור כי רק חלק קטן מהתלונות מגיע לפיקוח.

 

בעקבות פרסום המדד הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, אמרה כי "מדד השירות מציע לחוסך מבט ייחודי על השירות שמספקות החברות המנהלות את החיסכון הפנסיוני שלנו. המדד הוא כלי נוסף להגברת התחרות לטובת הצרכן, מאפשר לחוסכים ולמבוטחים לקבל החלטות מושכלות ולממש את זכויותיהם. בנוסף, המדד הוכח כגורם חשוב בשיפור השירות לציבור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים