תקלה באפליקציה של סלקום TV לחלק מלקוחות אנדרואיד
לקוחות מתלוננים כי השירות אינו זמין, או תקוע. אחד המשתמשים סיפר: "נהגתי לצפות בטלוויזיה דרך האפליקציה ועכשיו אי אפשר. לא הצלחתי לקבל תשובות מתי זה ייפתר". סלקום: "נוצרה כנראה בעיה בצפייה לחלק קטן מהלקוחות שעדכנו לגרסה 7 נוגט. תוך שבוע-שבועיים נעלה גרסה עדכנית"
יש לכם תלונה על חברה? כיתבו לנו >>
"אין תשובות מתי זה ייפתר"
"האפליקציה של סלקום TV לא עובדת על מספר מכשירי אנדרואיד כבר שבוע", אמר ל-ynet בני, לקוח של החברה, שמחזיק בביתו גם ממיר של סלקום שעובד היטב. "אני מחזיק בסמארטפונים גלקסי S8 ונקסוס 6P, ובשניהם יש תקלה.
"בשבוע שעבר התקשרתי לתמיכה ואחרי כמה שעות חזר אלי נציג שאמר לי שהטלפון שלי לא נתמך. אמרתי לו שעד לפני כמה ימים הכל עבד יופי, ואם המכשיר לא נתמך אני רוצה להתנתק מהשרות. הנציג אמר לי להמתין וחזר אלי עם תשובה שיש בעיה במכשירי אנדרואיד וזה אמור להיפתר בקרוב".
לדברי בני, הוא ביקש מאשתו לפתוח את האפליקציה במכשיר הסמסונג 6S שלה, והאפליקציה נפתחה ללא בעיה. הנציג בדק את העניין ואז השיב כי "יש בעיה - אך לא בכל המכשירים", סיפר בני, "אני לא מצליח לקבל תשובות מתי בדיוק זה ייפתר? איך החברה לא נותנת צפי לתיקון? הממיר עובד, אבל נהגתי לצפות בתכנים דרך האפליקציה, ועכשיו איני יכול".
"סלקום: מטפלים בהעלאת גרסה עדכנית"
גם בגוגל פליי, חנות האפליקציות של אנדרואיד, כתבו לאחרונה משתמשים ביקורות דומות על האפליקציה, כנראה בעקבות התקלה: "בשתי מלים: לא עובד. פעם עבד ונתקע בלי סוף, כיום היא נתקעת עוד בזמן עלייתה. ריסטים, התקנות מחדש, מה לא ניסיתי..", כתב אחד המשתמשים.
לקוח אחר כתב: "עבדה מצוין עד לשבוע האחרון. לא מצליח להתחבר. הסרתי, התקנתי, מבקש סיסמא, שם משתמש, מקליד הכל ועדיין לא מתחבר. אישרתי תנאי שימוש ועדיין פשוט לא עובד. בבקשה תסדרו".
אחד המשתמשים כתב: "רוצה לראות את הסדרות שלי והאפליקציה נטענת שעות ולא נותנת לי להיכנס כשאני מכניס שם וססמא. חוצפה ממש". לקוח אחר טען גם כי "באייפד זה רץ חלקית רק ערוצים ישירים".
מסלקום נמסר בתגובה: "לחלק קטן מלקוחות אנדרואיד במובייל, שעדכנו לגרסה 7 נוגט, נוצרה כנראה בעיה בצפייה. אנו מטפלים בהעלאת גרסת טיוי עדכנית, שתותאם לגרסת האנדרואיד החדשה אין השפעה על ממיר האנדרואיד שלנו. הגרסה החדשה תעלה תוך שבוע-שבועיים".