שתף קטע נבחר

דרום קוריאה: "נאסור על המסחר במטבעות וירטואליים במדינה"

מדובר במכה כואבת לקהילת הקריפטו העולמית מכיוון שדרום קוריאה היא אחד השווקים הפעילים ביותר במטבעות הפופולרים; הביטוקין והאתריום מגיבים בירידות של יותר מ-10%

צעד נוסף במלחמתם של הרגולטורים במסחר במטבעות הווירטואלים: שר המשפטים של דרום קוריאה אמר היום (ה') כי הוא שוקד על הכנת הצעת חוק שתאסור את המסחר במטבעות וירטואלים במדינה.

  

מדובר במכה כואבת לקהילת מטבעות הקריפטו העולמית, מכיוון שדרום קוריאה היא אחד השווקים הפעילים ביותר במטבעות הפופולרים - ביטקוין ואת'ריום. לפי אתר האינטרנט CryptoCompare, יותר מ-10% מהמסחר באת'ריום מתבצע מול המטבע הדרום קוריאני, הוון - המטבע השני בגדולו מבחינת מסחר אחרי הדולר.

  

"יש חששות גדולים לגבי המסחר במטבעות וירטואליים ומשרד המשפטים מכין הצעת חוק שתאסור על המסחר", אמר שר האוצר פארק סאנג קי במסיבת עיתונאים.

 

בעקבות דבריו של קי, הביטקוין נסחר בירידות שערים של כ-12% ומחירו עומד על כ-13,051 דולר. האתריום מגיב בירידה חדה יותר של 15% ונסחר בשווקים תמורת 1,154 דולר.

  

המסחר בדרום קוריאה הוא ספקולטיבי, המטבעות העיקריים כמו הביטקוין והאתריום מתומחרים גבוה משמעותית בבורסות במדינה מאשר במקומות אחרים בעולם. לדוגמה, הביטקוין נסחר תמורת 17,169.65 דולר - פרמיה של 31% על המחיר הממוצע ב-CoinDesk.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים