שתף קטע נבחר
 

תקציב הפרסום של ניו פארם עובר לגיתם BBDO

לאחר רכישת ניו פארם בידי שופרסל, עובר גם תקציב הפרסום של רשת הפארם ממשרד מקאן תל אביב למשרד גיתם BBDO, אשר מטפל בתקציב הפרסום של שופרסל

תקציב הפרסום של רשת ניו פארם עובר ממשרד מקאן תל אביב למשרד גיתם BBDO, לאחר רכישת רשת הפארם בידי שופרסל. גיתם מטפל במשך תקופה בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל.

עדו הר טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם ( צילום יוסי צבקר) ( צילום יוסי צבקר)
עדו הר טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם( צילום יוסי צבקר)
 

מנכ"ל ניו פארם, אורי וטרמן, מסר: "אנו מודים לקבוצת מקאן תל אביב על פועלה ופעילותה במשך השנים ועל תרומתה הרבה לחברה. במסגרת העברת השליטה בניו פארם וכחלק מהיערכות לשינויים בחברה, הוחלט לעבור ממשרד הפרסום מקאן תל אביב לגיתם אשר מלווה את קבוצת שופרסל שנים רבות. אנו מברכים על הצטרפותה של גיתם היום למערך השיווק של ניו פארם ואני מאחל לכולנו הצלחה בהמשך הדרך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים