שתף קטע נבחר

שוהם ביזנס רשמה ב-2017 רווח של 5 מיליון שקל

חברת האשראי החוץ בנקאי רשמה אשתקד גידול של 485% ברווח הנקי, ותחלק דיבידנד של 2 מיליון שקל. החברה עוסקת במתן הלוואות, מתן שירותי מטבע ונכיון המחאות, ונמצאת בשליטתו של אלי נידם

חברת האשראי החוץ בנקאי, שוהם ביזנס, רשמה בשנת 2017 רווח נקי של 5 מיליון שקל, לעומת 1.03 מיליון שקל אשתקד, גידול של 485%. הכנסות המימון נטו של החברה הסתכמו אשתקד ב-11.2 מיליון שקל, לעומת 2.4 מיליון שקל ב-2016, גידול של 460%.

 

אלי כהן ()
אלי כהן, מנכ"ל שוהם ביזנס

 

החברה עוסקת במתן הלוואות, מתן שירותי מטבע ונכיון המחאות, ונמצאת בשליטתו של אלי נידם. דירקטוריון החברה החליט לאמץ מדיניות דיבידנד לחלוקה של 30% מהרווח, והחברה הכריזה על חלוקת דיבידנד של 2 מיליון שקל.

 

האשראי ללקוחות נטו הסתכם ב-110.4 מיליון שקל, וההון עצמי של החברה הסתכם ב-31.1 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2017 הסתכם ב-2 מיליון שקל.

 

נידם, יו"ר הדירקטוריון, מסר: "לצד שמירה על צמיחה חזקה בשנה האחרונה תוך ניהול סיכונים מושכל, פעלנו ב-2017 להפחתת עלויות המימון. לאור האיתנות הפיננסית של החברה ויכולתה לגייס מימון זול יותר, בכוונתנו לבחון מהלך של גיוס חוב מדורג מתוך מטרה להגדיל את היקפי הפעילות והפחתה משמעותית נוספת של עלויות המימון. לצד זאת אנו בוחנים לקיחת אשראי ממוסד בנקאי, מהלך שעשוי אף הוא להוריד את עלויות המימון של החברה מחד ולתרום להגדלת הפעילות מאידך.

 

"בהסתכלות לשנת 2018, בכוונתנו לשמר את מגמת הצמיחה תוך הפחתת רמת הסיכון והוזלה של עלויות המימון. אנו מאמינים כי מהלכים אלו יובילו לרווחים הולכים וגדלים תוך יצירת ערך רב לבעלי המניות של החברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
שטרות, אילוסטרציה
צילום: shutterstock
מומלצים