אלף עסקים ב-13 ערים: הפרויקט של mynet ו-Google הסתיים בהצלחה
במשך כחודשיים הפגישה רשת mynet בעלי עסקים קטנים ובינוניים מכל הארץ עם המומחים של Google. הם למדו כיצד לחבר בין הגולשים לעסק שלהם ברשת ויצרו "תעודות זהות" דיגיטליות. דן לנדא מ-Google ישראל מסכם: "החלטנו לפגוש עסקים במגרש הביתי שלהם"
המסע הדיגיטלי של mynet ו-Google מגיע לסיומו
: בשבועות האחרונים התקיים ברחבי הארץ מרתון פגישות והדרכות ראשון מסוגו, שנועד לתת כלים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להתחבר לעידן הדיגיטלי.
המפגשים כללו סדנאות לבניית דף עסקי ברשת ובמובייל, סדנת צילום ועריכת תמונות דרך הסמארטפון ומתן טיפים וכלים בסוגיות הנוגעות לחיבור לעולם השיווק באינטרנט. בעלי העסקים למדו לייצר לעצמם נוכחות דיגיטלית חזקה, בהדרכה אישית וצמודה של מקצועני Google.
באירוע המסכם שהתקיים היום (א') בבית ידיעות אחרונות בראשון לציון השתתפו עשרות בעלי עסקים מאושרים שחתמו את המסע. באירוע השתתף גם דן לנדא, ראש תחום שיווק לעסקים ב-Google ישראל, שאמר: "יצאנו למסע יחד עם קבוצת 'ידיעות אחרונות' כי אנחנו מבינים שדיגיטל הוא קריטי לעסקים, אבל הצעד הראשון הרבה פעמים מאתגר. אי לכך החלטנו לצאת ולפגוש עסקים במגרש הביתי שלהם ולהדריך אותם בצעדים הראשונים. משם הם יוכלו להתקדם עצמאית".
לנדא הוסיף, כי "בחודשיים האחרונים פגשנו באופן אישי מעל 1,000 עסקים ב-13 ערים. מבחינתנו זאת הייתה זכות והזדמנות מצויינת ללוות וללמוד על הצרכים של עסקים קטנים ובינוניים בצורה ישירה.
"הכלי המרכזי איתו עבדנו בסדנה הוא הדף העסקי בגוגל - כלי חינמי שמאפשר ללקוחות למצוא עסקים במנוע החיפוש ובמפות גוגל וליצור איתם קשר בקלות. עסקים בישראל מקבלים דרך הכלי הזה מיליוני שיחות ובקשות הכוונה בחודש, כך שההשפעה על עסקים שמשתמשים בו היא משמעותית".
אבי בן טל, מנכ"ל ynet אמר כי "בתקופה זו, כל עסק קטן כגדול נדרש לנוכחות דיגיטלית ולכן אני מברך על שיתוף הפעולה בין mynet ל-Google על מנת לסייע לעסקים הקטנים לחדור למרחב הדיגיטלי. החיבור עם Google מתקשר לתפיסתנו כחברה כמצמיחה עסקים קטנים ובינוניים ומספקת להם כלים להצלחה בזירה העסקית".