שתף קטע נבחר

על המדף הפיננסי: כספת לנכסים דיגיטליים

תחרות סטראטאפים בתחום הפינטק, כספת שנועדה להגן על נכסים דיגיטליים ומשכנתא לבעלי עסקים לרכישת נכס שכור. חדש על המדף הפיננסי

תחרות פינטק על אופניים

מסטרקארד תערוך תחרות בקרב סטארטאפים בישראל הנמצאים בשלב ראשוני, תוך כדי מסע רכיבה על אופניים - Cycling to the future 2018. בחברה מזמינים סטארטאפים מתחומי הפינטק והבנקאות, סייבר, ביג דאטה, ריטייל, מוצרים לבישים, תיירות, POS ועוד להגיש מועמדות להשתתפות באירוע, עד ה-26 באפריל.

 

באירוע הרכיבה עשרת הסטארטאפים שייבחרו יציגו את הרעיון לנבחרת השופטים שתורכב מבכירים ממאסטרקארד ומחברות כרטיסי האשראי המובילות בישראל.

 

הסטארטאפ הזוכה יוזמן לניו יורק להציג את המיזם בתוכנית ה-Start Path בפני צמרת ההנהלה הבכירה של מאסטרקארד בארה"ב ולמעלה מ-100 מנהלי החברות מהגדולות מהעולם הפועלות בתחומי הבנקאות, הפיננסים והמסחר.

 

מסטרקארד סטארט אפ תחתרות (יח
התחרות בשנה שעברה(יח"צ)

Start Path הינה תוכנית גלובלית של מאסטרקארד שנועדה לתמוך בחברות סטארטאפ חדשניות בתחילת דרכן המפתחות את הדור הבא של פתרונות מסחריים. במסגרת תכנית ה-Start Path לאורך השנים יצרה מאסטרקארד שיתופי פעולה עם מספר חברות סטארטאפ ישראליות, ביניהן sling, VATBox, SuperSmart ו-PayKey ופתחה בפניהן הזדמנות לשווקים בינלאומיים ולקוחות גלובליים.

 

חברת הסטארטאפ Jifiti, אשר הייתה אחת הזוכות בתחרות הקודמת ומפעילה אפליקציה לשליחת מתנה לחברים ולתשלום חברתי עבורן, נמצאת היום בשלבים מתקדמים של הטמעת הפתרון במאסטרקארד בשווקים שונים בעולם.

 

התחרות תיערך ב-10 במאי, במעמד ג'ייסון ליין, סגן נשיא לפיתוח עסקי אירופה ואנדרס המברגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל.

 

אנדרס המברגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל ציין כי "החברה מחפשת דרכים רבות ושיתופי פעולה עם חברות חדשניות בישראל על מנת להעשיר את הערך העסקי עבור הלקוחות, עבור הצרכנים ועבור בעלי העסקים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה של מאסטרקארד עם חברות סטארטאפ ישראליות מקצר להן תהליכי שיווק, פיתוח עסקי ו-Time To Market אשר עולים כסף רב ובעיקר זמן".

 

כנס סוכני הביטוח

לשכת סוכני הביטוח פתחה היום (ב') את הכנס הפנסיוני הארצי באילת, בו צפויים להשתתף כ-1,700 בכירים בענף הביטוח, שוק ההון, בתי השקעות, חברי כנסת וסוכני ביטוח. הכנס נערך זו השנה ה-39.

 

בין משתתפי הכנס: שר המדע ח״כ אופיר אקוניס, סגן שר הביטחון ח"כ הרב אלי בן דהן, יו"ר מפלגת המחנה הציוני אבי גבאי, יו''ר איגוד חברות הביטוח יאיר המבורגר, יו"ר רשות שוק ההון דורית סלינגר, מנהל רשות המיסים ערן יעקב, יו''ר לשכת עורכי הדין עו"ד אפי נוה, אלוף (במיל') ומפקד חיל האוויר לשעבר אמיר אשל, נשיא לשכת יועצי המס ירון גינדי, נשיא לה"ב עו''ד רועי כהן ונשיא לשכת סוכני ביטוח סו''ב ליאור רוזנפלד.

 

משכנתא לעסקים

מזרחי-טפחות יוצא בימים אלו במהלך שיווקי חדש ובמרכזו משכנתא ייעודית לבעלי עסקים. במסגרת משכנתא זו מציע הבנק לבעלי עסקים ששוכרים מבנה, משרד וכדו', לקבל משכנתא מהבנק ולעבור משכירות לבעלות על הנכס.

 

המהלך הוא כחלק מאסטרטגיית הבנק להגברת הפעילות אל מול הסקטור העסקי, ועל בסיס מחקרים בהם נמצא כי 13.4% מבעלי עסקים עם מחזור מעל 10 מיליון שקל שוכרים כיום משרדים אבל היו מעוניינים לרכוש אותם.

 

בבנק מציינים כי יתרון נוסף לבעלות על נכס לעסק הוא התשואה הגבוהה במקרה של השכרתו: תשואה מהשכרת דירה מגיעה ל-3%-4% לשנה, תשואה בהשכרת נכס מסחרי יכולה להגיע ל-8%-10% בשנה.

 

בנוסף, לפחות בהסתמך על העבר, עסקאות כאלה הניבו בנוסף לתשואה השוטפת גם רווחי הון במכירה/במימוש – בעלי עסקים רבים שמכרו לאחר מספר שנים את החנות/משרד וזכו למחיר גבוה ממה שהשקיעו ברכישתו.

 

כספת לנכסים דיגיטליים

לראשונה בישראל יוכלו מבוטחי איילון חברה לביטוח ליהנות משירות חדשני, מערכת כספות דיגיטליות, שנועדה לאבטח תכנים דיגיטליים אישיים. הכספת הדיגיטלית הינה מוצר ייחודי, פרי פיתוחה של חברת safe beyond, שנועד להגן על נכסים דיגיטליים רוחניים כמו צוואות, פרטי חשבונות של בנקים בארץ ובחו"ל, פרופילים חברתיים, סרטונים, תמונות, נקודות הטבה ולהגדיר מראש מי יהיה זכאי להיחשף למידע הסודי לאחר פטירת המבוטח.

 

מבוטחים שיצטרפו לאיילון בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות וביטוח דירה בשנת 2018, ייהנו מהטבה של 3 חודשים חינם לשירות החדשני. הפרמיה להמשך השירות בתום תקופת ההטבה תעמוד על 4 דולר בחודש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים