שתף קטע נבחר

המרצים של המדינה

3,500 סטודנטים וסטודנטיות מכל המוסדות להשכלה גבוהה ברחבי הארץ, בחרו את 12 המרצים והמרצות המצטיינים שהגיעו לגמר וזכו באות: "מרצה מעורר השראה". לגזור ולשמור

תתארו לכם מצב, בו עברתם את כל בחינות הכניסה והקבלה לאוניברסיטה, למכללה או לכל מוסד לימודי אחר להשכלה גבוהה, שאליו נרשמתם. בחרתם במסלול הלימודים אהוב, רצוי  ומועדף עליכם. שילמתם עבורו שכר לימוד ממיטב כספיכם - ואז ברגע שנכנסתם לכיתה, באה הנפילה. מתברר כי המרצה שלכם אמנם נחשב מוכשר ובעל ותק ותארים - אבל הוא לא בדיוק כוס התה שלכם. כך בין אם מדובר במרצה קשוח או חנון, באדם לא חברותי או ילדותי, כזה שמעביר את חומר הלימוד בצורה משעממת להחריד או לא יצירתי בעליל. בקיצור - קיבלתם מרצה שהרס לכם את החשק לקום בבוקר ולהגיע לכיתה ואפילו ללמוד. מה עושים במקרה כזה? איך שורדים איתו את הקורס? ושאלת השאלות היא: האם הייתה לכם דרך כלשהי לקבל מידע מקדים אודות המרצה שיעביר לכם את הקורס אותו בחרתם?

 

מתברר שהסוגיה הזאת הטרידה ומטרידה לא מעט סטודנטים וסטודנטיות הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. עכשיו, הם החליטו לעשות לזה סוף.

 

למעלה מ-3,500 סטודנטים וסטודנטיות מכל רחבי הארץ, הצביעו עבור המרצים והמרצות שהשאירו בהם חותם, והיו הכי משמעותיים עבורם לכל אורך תקופת הלימודים הסטודנטיאלית. במסגרת זאת, זכו השנה 12 מרצים ומרצות מצטיינים שנבחרו על ידם בתואר: "מרצה  מעורר השראה". זה קרה  בטקס ייעודי, שהתקיים לאחרונה במסגרת כנס הצעירים השנתי, שקיימה התאחדות הסטודנטית הארצית, ביחד עם מפעל הפיס.

 

התואר הזה מוענק זאת השנה השנייה מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית, והוא נועד להביע את הערכתם והוקרתם של סטודנטים וסטודנטיות לאנשי ונשות הסגל מכלל המוסדות להשכלה גבוהה, שהותירו את חותמם על מסלול חייהם.  יתרה מכך, המיזם נועד כדי להעלות על נס את הצורך האקוטי בהוראה איכותית באקדמיה, באמצעות הוקרת אותם המרצים.

 

תחרות יוקרתית

תחרות המרצה מעורר ההשראה, נולדה בהשראת מיזם Teaching Hero שייסדה ד"ר טרי מגוויר - המשמשת מנכ"לית הפורום הלאומי להוראה ולמידה באירלנד, בשיתוף ארגון הסטודנטים במדינה.

 

נציגי התאחדות הסטודנטים מהארץ למדו את המתודה, וייבאו את הרעיון לישראל. למעלה מ-3,500 סטודנטים השתתפו בפרויקט, ובחרו את המרצים והמרצות הטובים באמצעות סקר מכון אשר הופץ בכנסים.

 

"בשנים האחרונות, אנחנו פועלים בדרכים מגוונות כדי להילחם בתופעת המרצה המשעמם והמונוטוני, העומד מול אולם גדול וריק מתלמידים", מסביר רם שפע, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית את הרקע להקמת התחרות. "לצד דחיפה משמעותית של תוכנית לקידום איכות ההוראה במועצה להשכלה גבוהה - יזמנו את הפרויקט: "מרצה מעורר השראה", כדי להביע את הערכתנו לאותם אנשי סגל, שעושים מעל ומעבר עבורנו ושמבינים כי חינוך והוראה, מהווים נדבך משמעותי בתפקידם כאנשי אקדמיה".

 

לדברי שפע, "במציאות בה המערכת האקדמית נוטה לתקצב ולעודד מחקר על פני הוראה, היה לנו חשוב להרים את הכפפה ולהוקיר מרצים ומרצות שמשקיעים את מרצם בדור העתיד - הלא הם הסטודנטים. אני רק מקווה כי הענקת האות, תעודד מרצים נוספים לשדרג ולהשקיע בדרכי ההוראה שלהם ואני מברך את הזוכים".

 

המצטיינים באקדמיה

במסגרת התחרות, נבחרו 12 מרצים ומרצות - רובם מוכרים - מתחומי לימוד שונים ומ-12 מוסדות להשכלה גבוהה, אוניברסיטאות ומכללות - מכל רחבי הארץ. בשורה התחתונה, האות שהם קיבלו, מהווה גם אות כבוד למוסד האקדמי שמעסיק אותם אצלו.

 

כך ניתן למצוא ברשימה את:

1. ד"ר ליאור הרמן - ראש המגמה לכלכלה פוליטית ומוסדות בינלאומיים - מהאוניברסיטה העברית בירושלים

 

2. ד"ר גרשון גונטובניק: מהמחלקה למשפטים - באוניברסיטת תל אביב

 

3. פרופסור בועז גנור - לימודי ממשל מהמרכז הבינתחומי הרצליה

 

4. ד"ר עליזה מלק - המחלקה למתמטיקה - מהטכניון

 

5. ד"ר צוריאל ראשי - המחלקה לתקשורת - מאוניברסיטת בר אילן

 

6. גב' רוני עזגד - לימודי תקשורת חזותית - ממכללת שנקר

 

7. ד"ר עמרי הרצוג - ראש מחלקת תרבות, יצירה והפקה - ממכללת ספיר

 

8. ד"ר ענת רימון אור - המחלקה לחינוך, אמנות ופילוסופיה - ממכללת בית ברל

 

9. ד"ר דן בוכניק - לימודי מדעי המחשב - מהמרכז האקדמי לב

 

10. גב' אביטל ספיבק - לימודי אזרחות - ממכללת אורנים

 

11. ד"ר סמיר כתאני - ראש החוג ללימודי השפה הערבית - ממכללת אלקסאמי

 

12. ד"ר שפר שחר - פסיכולוגיה - מהמכללה למנהל

 

על המרצים והנימוקים

ואלו הם סיפוריהם של המרצים והמרצות שנבחרו, ונימוקי הסטודנטים על הבחירה בהם:

 

ד"ר ליאור הרמן

מרצה במחלקה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית בירושלים. תחומי המחקר שלו מתמקדים בסחר בינלאומי, כלכלה פוליטית בינלאומית, לימודי אירופה ועוד. יש לו שני תארים ראשונים בתוכנית כלכלה. ד"ר הרמן הוא בעל שני תארים ראשונים בתוכנית כלכלה, פילוסופיה ומדעי המדינה באוניברסיטה העברית, ובעל תואר דוקטור מאוניברסיטת London School of Economics.

 

סטודנטים מספרים: "ד"ר ליאור הרמן הוכיח עצמו כבעל יכולות הוראה יוצאות מהכלל, אך חשוב מכך - כאיש חינוך בכל רמ"ח איבריו. היותו איש חינוך מתבטאת בעידוד שלו לחשיבה ביקורתית, שאילת שאלות ואתגריים שכליים. הוא הקפיד להתחיל כל שיעור בדיון על אירועים אקטואליים שהתרחשו, ויצר את הקישור שלהם לחומר הלימודי של השיעור הנוכחי. זאת על מנת להנגיש את החומר הקשה ולהפוך אותו למובן יותר ומעניין. ד"ר הרמן מתנהל בנעימות. תמיד מגיב בחיוך, פתוח להצעות ולביקורת שלנו ובעל אכפתיות אדירה. גם לאחר סיום הקורס, סטודנטים רבים מתייעצים איתו. הרמן מקפיד על מדיניות של דלת פתוחה, והסטודנטים נעזרים בו לקבלת החלטות אקדמיות. יכולת ההוראה המדהימה שלו משרה אווירה ביתית, והוא הצליח ליצור קשר אישי עם כל אחד מהסטודנטים גם בסביבה כל כך גדולה".

 

ד"ר גרשון גונטובניק ()
ד"ר גרשון גונטובניק

 

ד"ר גרשון גונטובניק

מרצה במחלקה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב. בין השנים 2001-2004 שימש כעוזר משפטי של נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק. הוא בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת תל אביב.

 

סטודנטים מספרים: "גרשון השפיע עליי מאוד, בעיקר בגיבוש החשיבה הביקורתית שלי. בצורה נעימה, מכבדת וייחודית הוא הסביר מגוון דעות, וכך רכשתי כלים לגיבוש דעות משלי. כלים אלו יילוו אותי לאורך שנים, אני בטוחה בכך".

 

סטודנט נוסף: "גרשון הגיע לכל שיעור מחויך, וגרם לשיעורים להיראות כמו הופעה מהנה ומעניינת. תמיד היה אדיב ולעיתים אף נשאר כשעה שעתיים רק למען התלמידים. השיעורים איתו מרתקים ואין ספק שבלעדיו לא הייתי מתעניינת במשפט החוקתי כפי שקרה. אין ספק שמגיע לו תואר מרצה מעורר השראה, על כל מה שהוא עשה בשבילנו".

 

פרופסור בועז גנור ()
פרופסור בועז גנור
 

 

פרופסור בועז גנור

מנכ"ל ומייסד המכון למדיניות נגד טרור (ICT) ודיקן בית ספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי הרצליה. בנוסף להיותו מייסד הקהילה האקדמית הבינלאומית להתמודדות עם טרור, פרופ' גנור שימש בעברו יועץ ללוחמה בטרור במשרד רה"מ, במשרד הביטחון ובמועצה לביטחון לאומי וכחבר בוועדה המייעצת הבינלאומית עבור משטרת ניו יורק. פרופ' גנור הוא בעל תואר דוקטור מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

סטודנטים מספרים: "פרופסור גנור הוא לא סתם עוד מרצה. הוא מאמין בסטודנטים. תמיד דוחף למצוינות, אך לפני הכל לעשייה חברתית ולהתקדמות תוך כדי מתן תשומת לב לדרך-ארץ. זה לא מובן מאליו שאדם כמוהו, שמייעץ למנהיגי עולם בתחום הטרור והלוט"ר, עומד מול כל סטודנט, ולכולם הוא נותן את ההרגשה שכל משפט שנאמר לו הוא חשוב ומלא חכמה. זה אדם משכמו ומעלה.

 

סטודנטים נוספת: "גנור הוא אדם מעורר השראה ואני מאחלת לעצמי שאוכל לזכות וללמוד מהתכונות הנדירות שלו ולהעבירם הלאה לילדיי".

 

ד"ר עליזה מלק ()
ד"ר עליזה מלק
 

 

ד"ר עליזה מלק

מרצה בפקולטה למתמטיקה ובפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון ובמכללת גורדון. היא יועצת הוראה לסגל, במרכז לקידום הלמידה וההוראה, ואחראית על הכשרת מתרגלים בטכניון. ד"ר מלק, ילידת ארגנטינה, השלימה תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת חיפה, תואר שני בפקולטה למתמטיקה בטכניון ותואר שלישי בפקולטה למדע וטכנולוגיה בטכניון. היא נחשבת למובילה בתחום ההוראה באקדמיה בכלל ובתחום החדשנות בהוראה בפרט. סרטוני הלימוד שלה באלגברה זכו למאות אלפי צפיות של סטודנטים. היא זכתה בפרס צילג למצוינות בהוראה מהטכניון, ע"ש פרופ' דוד צילג ז"ל.

 

סטודנטים מספרים: "מלק היא המרצה הכי מוכשרת שנתקלתי בה בתואר. היא גאון הוראה של ממש. אי של טוהר ודאגה לסטודנט. בכל הרצאה ותרגול עליזה הקפידה לדאוג לכך שאף סטודנט לא יישאר מאחור. הכריזמה הסוחפת הצליחה ליצור תחושה בכיתה של אחדות ושל כייף. היא נהגה לבצע עשרות שעות נוספות כדי לעזור לחלשים, כמה שיבקשו וכמה שירצו. לקחתי את מילותיה כמנטרה למורה: ״תספיק פחות, תשקיע יותר זמן ותדאג שכל סטודנט, לא משנה מי, ייצא מהשיעור כשלמד משהו חדש באותו יום״.

 

ד"ר צוריאל ראשי ()
ד"ר צוריאל ראשי
 

 

ד"ר צוריאל ראשי

מלמד במחלקה לתקשורת, אוניברסיטת בר אילן. ד"ר ראשי השלים את הפוסט-דוקטורט שלו באוניברסיטת תל אביב, בהנחיית פרופ' אסא כשר. הוא בעל תואר ד"ר לפילוסופיה מטעם אוניברסיטת בר-אילן. מחקריו מתמקדים באתיקה עיתונאית ותקשורת חרדית.

 

סטודנטים מספרים: "ד"ר ראשי מהווה קרן אור בעולם האקדמיה. כל סטודנט הרגיש שיש מקום לתחומי העניין האישיים שלו. המרצה זמין לשיחות עם סטודנטים, לסיעור מוחות, נותן טיפים לעולם האקדמיה ולחיים עצמם. ד"ר ראשי מעודד מחשבה יצירתית, חידוש, עשייה ומעורבות ומהווה דוגמה אישית בכך שהוא עצמו מתנדב במסגרת פעילויות שונות. הקורסים של ד"ר ראשי הם מסוג הקורסים שתמיד מלאים כשבאים להירשם אליהם. הוא דואג תמיד לשלב אותנו, לשאול שאלות, לשמוע את דעתנו ולהתדיין. בקורסים שלו אין צורך בנוכחות חובה. פשוט כולם רוצים להגיע כי הם מקבלים ערך מוסף. ד"ר ראשי מייצג את מה שהאקדמיה צריכה להיות - שהקורסים הנלמדים בה לא רק מקנים ידע, אלא ממש מעצבים את החשיבה ומעודדים לעשייה. ד"ר ראשי תמיד מוכן להקדיש מזמנו עבורנו, בכל היבט אדם מעורר השראה".

 

גב' רוני עזגד ()
גב' רוני עזגד
 

 

גב' רוני עזגד

מרצה במחלקה לתקשורת חזותית, במכללת שנקר. עזגד מביימת, עורכת ומעצבת, שותפה יוצרת של להקת המחול בת שבע.

 

סטודנטים מספרים: "רוני תמיד הגיעה לשיעורים עם כמות אנרגיות חיוביות, שאי אפשר לתאר. בכל שיעור חשפה אותנו לתוכן עדכני ומעניין, תוך שהיא דורשת מאיתנו את המיטב. ההערות שלה תמיד היו חדות ומדויקות. גם ברגעי הלחץ רוני ידעה להרגיע, ולהראות כי היא מאמינה בנו. היא עברה על כל הנדרש ביחד איתנו, כדי שנוכל להגיע לפרויקטים איכותיים. מעבר לכך שרוני מרצה מעולה עם יחסי אנוש מדהימים, היא גם מעצבת מעוררת השראה. היום כששואלים אותי מה אני רוצה לעשות כשאסיים את התואר, אני אומרת באופן חד וחלק: ״רוני עזגד״. היא ראויה לתואר הזה".

 

ד"ר עמרי הרצוג ()
ד"ר עמרי הרצוג
 

 

ד"ר עמרי הרצוג

חוקר תרבות וראש המחלקה לתרבות, יצירה והפקה - במכללת ספיר. מחקריו עוסקים בין השאר בספרות ישראלית, בז'אנר האימה, בדימויי גוף ובתרבות הסלבריטאים. במקביל לפעילותו האקדמית, הוא מבקר ספרות בעיתון "הארץ", וכן כותב על טלוויזיה, מחול, אמנות וקולנוע בבמות שונות. הוא שותף לקידום ולמימוש יוזמות תרבות ואמנות באזור הנגב, יחד עם סטודנטים ובוגרים של המחלקה לתרבות בספיר. סטודנטים מספרים: "תמיד אהבתי לשבת בקורסים שלו ולהקשיב בשקיקה לכל פניני החכמה שיוצאות לו מהפה. הוא גרם לי לחשוב מחוץ לקופסה, ולהפנים שאני מסוגלת תמיד ליותר. אני מודה לעמרי הרצוג על כך שהעמיק לי את אופק המחשבה, שגרם לי להסתכל ולבחון כל פרט ופרט בצורה מעניינת ומסקרנת".

 

"דר' הרצוג, באישיות המיוחדת שלו, הצליח להדביק אותי בחיידק הסקרנות והפתיחות לתרבות בה אני חיה ואותה אני צורכת, ולגרום לי לחשוב עליה בכלים ביקורתיים ואקדמיים", אומרת סטודנטית נוספת. "ד"ר הרצוג הצליח לגרום לכיתה שלמה להתלהב מתהליך הכתיבה ולהרגיש שיש לו משמעות ושהוא לא רק חובה אקדמית. הוא נגיש, מאתגר, מעורר השראה, מדבר בשפה צעירה ואמתית. שמחה שזכיתי ללמוד איתו ויודעת שזכיתי בדמות שתלווה אותי בדרכי המקצועית והאישית".

 

ד"ר ענת רימון אור ()
ד"ר ענת רימון אור
 

 

ד"ר ענת רימון אור

חברת סגל במחלקה לחינוך, אמנות ופילוסופיה, במדרשה - הפקולטה לאמנויות במכללה האקדמית בית ברל. בנוסף, היא מנהלת, מנחה וכותבת במסגרת מכון אור. היא מלמדת קורסים בסוציולוגיה של החינוך.

 

סטודנטים מספרים: "ד"ר ענת אבן אור האירה באור אחר את המושג "ידע". היא שופעת בידע בלתי נגמר בכל הקשור לפילוסופיה, לסוציולוגיה ולפסיכולוגיה. נושאים שעל פניו היו מבחינתי בלתי ניתנים ללימוד ולהבנה, הפכו בזכותה לשוקקים וצבעוניים, והרצון לשמוע ממנה עוד ועוד רק גדל. שאפו גדול לך ד"ר ענת אבן אור, בהחלט היית לי אבן דרך".

 

"השיעורים איתה תמיד גורמים לך לחשוב", מוסיף סטודנט אחר. "היא ״פוקחת״ עיניים ללא מעט תלמידים. היא לא מפחדת לגעת בנושאים נפיצים שגורמים לא פעם לדיונים סוערים וחשובים בכיתה. היא גורמת לי לרצות להיות מורה ומחנכת טובה".

 

ד"ר דן בוכניק ()
ד"ר דן בוכניק
 

 

ד"ר דן בוכניק

מרצה למדעי המחשב במרכז האקדמי לב ובאוניברסיטת בר-אילן. בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת Pacific Southern בארה"ב. מתמחה באבטחת מידע, טכנולוגיות ומערכות מידע. בעבר היה מנכ"ל הישיבה התיכונית-מדרשית 'נעם' וסמנכ"ל מדע וטכנולוגיה ברשת אמי"ת.

 

סטודנטים מספרים: "דן בוכניק הוא מרצה שעורר בי השראה, בזכות אישיותו המדהימה והאכפתיות שלו כלפי כל סטודנט. העביר שיעורים בצורה הטובה ביותר. הוא ראוי לזכייה כי באמת אין מרצים כמוהו".

 

"ד"ר בוכניק לימד אותי את הקורס הראשון שלי במכון לב והצליח לגרום לי להאמין שהוא באמת רוצה בהצלחתי מכל הלב"', מוסיף סטודנט אחר. "הוא העביר את החומר בצורה מרשימה להפליא והתייחס באופן מעורר השראה לכל אחד ואחת מאיתנו".

 

גב' אביטל ספיבק ()
גב' אביטל ספיבק
 

 

גב' אביטל ספיבק

החוג לאזרחות מכללת אורנים. עוסקת בפילוסופיה פוליטית, פדגוגיה ביקורתית וחינוך לשלום. ספיבק היא מרצה המעורבת בחיים הציבוריים בישראל והמשיכה ללמד שנים רבות אזרחות בבית ספר תיכון במקביל. היא מעורבת שנים רבות בדיון הציבורי הלוהט על אופי לימודי המקצוע ועל תכני הלימוד בספרים ובבחינת הבגרות באזרחות.

 

סטודנטים מספרים: "ספיבק היא מרצה שגורמת לחשוב על החיים בצורה אחרת. הקורס מתנהל תוך דיונים אינסופיים ומעמיקים, שיח שיתופי ודיאלוגי והמון מחשבות אחרי השיעור. הקורס שהיא מלמדת כבר אומר עליה לא מעט - חינוך לשלום. היא לימדה אותנו להסתכל על החיים אותם אנחנו חיים במשקפיים ביקורתיים. לפני שלמדנו לנתח את עצמנו - ניתחנו סכסוכים רבים שהתנהלו בעולם. ספיבק ידעה להנחות דיונים טעונים בכיתה ולהביא טקסטים שמראים את כל הגוונים. היא לימדה אותנו לשבור את הבועה בה חיינו וללמוד גם על מה ש"נעלם" מהמציאות. היא נתנה לנו תקווה וגרמה לנו להאמין בשלום!"

 

ד"ר סמיר כתאני ()
ד"ר סמיר כתאני

 

ד"ר סמיר כתאני

ראש החוג לשפה הערבית ומרצה בכיר במכללת אלקסמי. בנוסף, הוא מנהל את המכינה הקדם אקדמאית וחבר ועדת המינויים באקדמית אלקאסמי. בעל תואר ראשון ותואר שני מהאוניברסיטה העברית בירושלים, בעל תואר שלישי מאוניברסיטת תל אביב. תחומי המחקר וההוראה שלו מתמקדים בתרבות ערבית של ימי הביניים, ספרות ערבית קלאסית ותחביר ערבי. הוא פרסם יותר מ-15 ספרים וכ-15 מאמרים בכתבי עת מקומיים ובינלאומיים.

 

סטודנטים מספרים: "לכל מרצה יש שיטה שונה, ולד"ר סמיר יש שיטת לימוד ממש מיוחדת שעוזרת לנו לזכור את החומר ולהבין אותו. הוא משתמש בדוגמאות מהמציאות, מה שעוזר לנו להבין את החומר טוב יותר. ד"ר סמיר מראה לנו שעדיין יש מרצים טובים. הוא מתייחס אלינו בצורה טובה ונעימה, ואנו מעריכים אותו וחושבים שהפרס מגיע לו מאוד".

 

ד"ר שפר שחר 

פסיכולוג קליני ומרצה במסלול האקדמי במכללה למנהל, בבית הספר לפסיכולוגיה. תחומי המחקר שלו עוסקים בהפרעות פסיכיאטריות פסיכולוגיות ונוירולוגיות, בחקר המוח ובהתמכרויות.

 

סטודנטים מספרים: "ד״ר שפר, הוא מרצה מעורר השראה, הראוי להערכה רבה. מדובר במרצה שבכל הרצאה מצליח לסחוף מחדש את כל הסטודנטים אחריו ולהשאיר את כולם מרוכזים במשך שלוש שעות ברציפות. הוא תמיד זמין לכל שאלה בכל שעה (אפילו באמצע הלילה ובסופי שבוע). מדבר עם הסטודנטים בגובה העיניים ותמיד נכון לתמוך ולעודד. הנתינה והאהבה האין סופית שהוא מפגין כלפי הסטודנטים, היא ללא ספק דבר שלא ניתן לתאר במילים. אין ספק בכך שהוא מהווה מודל לחיקוי עבור כל הסטודנטים שאותם הוא מלמד".

 

"ד"ר שחר שפר הוא מרצה מדהים ייחודי ונדיר!" מוסיף סטודנט אחר. "הוא נתן לי ולשאר הסטודנטים הרגשה שהוא איתנו לאורך כל הדרך ושיישאר גם אחרי התואר לכל שאלה שתהיה ואפילו במתן עצה. הוא תמיד היה זמין לנו בשיעורים ומחוץ להם, והעביר את החומר בצורה פנטסטית מעניינת ומושכת. כולנו היינו מרותקים. פשוט חיכיתי לשיעורים איתו. ד"ר שפר שחר הוא בהחלט מרצה שמגיעה לו כל הוקרה".

 

וסטודנט נוסף מסכם: "מדובר במרצה מיוחד, שללא ספק מעורר השראה. הוא גורם לתלמידים להישאר פעורי פה אחרי השיעורים שלו, תמיד נמצא שם עבור הסטודנטים גם בפן האישי, מעודד ועוזר, מלמד עם המון תשוקה ואהבה למקצוע, נותן את ההרגשה שכל סטודנט בשבילו הוא עולם ומלואו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים