שתף קטע נבחר

 

בנק לאומי: הפקידה מזומן והבנק עשה לה "תספורת"

לקוחה שהפקידה 7,500 שקל במזומן במכונה האוטומטית בסניף בנק לאומי, גילתה לאחר מספר ימים כי הבנק מחק מהיתרה 5,500 שקל. לטענתה, היא ניסתה כמה פעמים לקבל תשובות מהבנק, אבל "מנפנפים" אותה. בנק לאומי: "רכיב מסוים במכונה לא עבד בצורה מושלמת - נזכה אותה". הלקוחה: עדיין לא קיבלתי את הכסף

 

צילום: משי בן עמי

צילום: משי בן עמי

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 שוב זה קורה: לקוחה שהפקידה מזומן במכונה האוטומטית בסניף בנק לאומי ברחובות, גילתה שעשו לה "תספורת" ופחות משליש מהסכום שהופקד, עודכן בחשבון העו"ש.

 מירי בר חן, לקוחה בסניף בנק לאומי ברחוב הרצל בעיר, הפקידה באמצע חודש אפריל 7,500 שקל במכשיר האוטומטי להפקדת מזומן המוצב בסניף.

 "באותו רגע היתה תקלה בכספומט והוא הוציא לי רק פלט שהעסקה לא הושלמה", היא מספרת בראיון לאולפן ynet. "הגעתי לסניף למחרת והם זיכו אותי ב-7,500 שקל. אולם לאחר כמה ימים נכנסתי לחשבון וראיתי שהם לקחו 5,500 שקל בחזרה. פניתי כמה פעמים אבל מאז מנהל הסניף לא מדבר איתי, במוקד הטלפוני אף אחד לא עונה, אף אחד לא רוצה לחזור אליי. פשוט השאירו אותי ככה באוויר. ביקשתי לראות את התמונות מהמצלמות שמוצבות במקום, אך הם לא הסכימו".

 מה אמרו לך בבנק? 

"הם טוענים שהברינקס סופר את הכסף של הכספומט ושחיכו לתשובה מהברינקס ולאחר שהברינקס ספר את הכספומט, הכסף לא נמצא. המנהל גם הראה לי מסמך שהברינקס טוען שהיו שם רק שטרות של 200 שקלים ואני הפקדתי שם גם שטרות של 100 וגם של 200. בגלל זה ביקשתי את המצלמות להוכיח להם. מאוד פשוט, תפתחו את המצלמות ותראו שטרות גם של 100. המנהל סירב".

 אז למעשה עכשיו את במינוס בגלל הבנק?

"אמת. גם לקחו לי את ה-5,500 שקלים בלי לעדכן אותי, בלי הודעה, בלי טלפון, בלי כלום. פשוט פתחתי את החשבון וראיתי שאני במינוס.

 "אני ממש מרגישה שהבנק גנב ממני כסף ובתור האזרח הקטן אין לי כוח אפילו ללכת מולם כי הם פשוט מנפנפים אותי. יש לי גם שיחות מוקלטות עם לאומי קול ומנפנפים אותי. בתור אמא טרייה מזה חצי שנה, קשה לי לנסוע מעיר לעיר, ללכת לריב עם הבנק כל הזמן".

 באיזה מצב זה מציב אותך, מה את חושבת על כל מה שקרה?

"עד היום החשבון שלי במינוס, כמובן שאני אשלם ריביות על המינוסים האלה. אני משערת שהקרדיט שלי נפגע מזה, כי אני לא בן אדם שבמינוס. אני תמיד, כל חודש דואגת להפקיד את הכסף שלי".



מבנק לאומי נמסר בתגובה: "הבנק היה בקשר עם הלקוחה לאורך כל הדרך, מדובר במקרה נדיר מאוד שבו יש אי התאמה בין רישומי הכספומט והמצלמות לבין טענת הלקוחה. באותו היום רכיב מסויים במכונה לא עבד בצורה מושלמת ועל כן בשל הספק אנו נזכה את הלקוחה על הסכום הנטען".

מבדיקה עם הלקוחה, עולה כי עד פרסום הכתבה הכסף לא הועבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים