שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

ממחזרים ומנקים

וגם: לוריאל נגד הזרם, לוקהיד מרטין בסימולטור, שעה של גרבר, בריטים בתפוצות. רכילות עסקית

סופר מנקים

כ-200 עובדי פרוקטר אנד גמבל, דיפלומט וסופר פארם, אספו עשרות שקיות של אשפה בחוף המרינה בהרצליה על המלאכה ניצחו משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, ניצן לביא, מנכ"ל סופר פארם, ירון בלום, מנכ"ל דיפלומט, ורוני שחם, סמנכ"ל השיווק והמכירות של פרוקטר אנד גמבל. הפעילות התקיימה לרגל השקתו בישראל של בקבוק השמפו הממוחזר הראשון של המותג הד אנד שולדרס ויום איכות הסביבה. חדי העין הבחינו גם בדני לוזון, משנה למנכ"ל סופר פארם, ובענת שילון, מנהלת סחר וקיימות בפרוקטר אנד גמבל, כשהם מתכופפים ואוספים פסולת. מעניין אם זו פעילות חד פעמית.

רכילות עסקית דני לוזון, ניצן לביא, ירון בלום, ענת שילון, רוני שחם (צילום: רמי זרנגר )
דני לוזון, ניצן לביא, ירון בלום, ענת שילון, רוני שחם(צילום: רמי זרנגר )
 

 

השעה לפי גרבר

אנשי מותג השעונים השווייצרי אומגה קיימו אירוע נוצץ בברלין, בו חשפו את קולקציית השעונים החדשה של המותג Tresor (טרז'ור). אורחת הכבוד באירוע הייתה הדוגמנית קאיה גרבר, על תקן הפנים החדשות של המותג. נשיא ומנכ"ל אומגה, ריינאלד אשילמן, הסביר כי קולקציית השעונים מייצגת את האישה העכשווית: בעלת סגנון משלה, אינטליגנציה וכוח. גם בישראל יעלה הקמפיין החדש עם קאיה, וגם בישראל יימכר השעון ברשת אימפרס, בתמורה לסכום של 17,990 שקל. בלבד.

רכילות עסקית ריינאלד אשילמן וקאיה גרבר.  ()
ריינאלד אשילמן וקאיה גרבר. צילום: יח"צ חו"ל
 

בריטים בתפוצות

הקהילה העסקית הבריטית בישראל התכנסה בבית התפוצות להקרנת בכורה של הסרט ''גרין פארק'' בהפקתה של מרשה לי. סיפורו של המלון היוקרתי, שהיה מעוז האליטה היהודית בלונדון, גרם לבכירי המשק הישראלי להתרפק על נוסטלגיה. במתרפקים: מנכ"ל בית התפוצות, דן תדמור, מנכ"לית אגודת ידידי הבית, עדי אקוניס, יו"ר האגודה, חנה פריזן ובעלה, בני. וגם: פויו זבלודוביץ', עמי וליזיקא שגיא, דורון וסיגל עופר, אוולין דואק, נורית יגלום, ויויאן רכיב, ומשפחת מריוט בישראל, ממקימי מלון מריוט.

רכילות עסקית משפחת מריוט ומרשה לי (בשמלה החומה).  (צילום: )
משפחת מריוט ומרשה לי (בשמלה החומה). צילום: יח"צ(צילום: )
 

חניכת דמו

היו"ר, נשיאה ומנכ"לית חברת החלל לוקהיד מרטין, מרילין יוסון, חנכה את הדמו סנטר של החברה בישראל, בהשתתפות אורחים מהתעשייה והממשלה. "הדמו סנטר בישראל הוא סמל למחויבות שלנו לחדשנות ולשותפות בישראל", אמרה יוסון. "המרכז מחובר בקישוריות מתקדמת למרכזי המבקרים של לוקהיד ברחבי העולם ומכיל מסכים אינטראקטיביים וסימולטורי טיסה מתקדמים של מטוס ה-F-35 ושל מסוק ה-CH-53K. נכחו: ריק אדוארדס, סגן נשיא בכיר בלוקהיד מרטין אינטרנשיונל, ויהושע (שיקי) שני, מנכ"ל החברה בישראל.

רכילות עסקית ריק אדוארדס, מרילין יוסון, יהושע (שיקי) שני (צילום: סיוון פרג')
ריק אדוארדס, מרילין יוסון, יהושע (שיקי) שני(צילום: סיוון פרג')
  

חדשנות אופטית

ענקית הייצור האלקטרוני ג'ייביל (JABIL) חנכה את מרכז החדשנות לטכנולוגיות אופטיקה בפארק ההייטק של חיפה (מת"ם). לחגיגות, שנמשכו שלושה ימים, הגיעו מאות אנשים מתעשיית ההייטק, נציגי סטרטאפים, חברות רב-לאומיות וקרנות, שמשתפים פעולה עם החברה מאז כניסתה לישראל ב-2012. בנוכחים: אירב שטיין, סגן נשיא ג'ייביל אופטיקה, שהגיע מארה"ב, יונה יהב, ראש עיריית חיפה, לארס רונז', סגן נשיא להנדסה בג'ייביל, ציפי לנדסמן מנהלת פיתוח עסקי בג'ייביל, וליאור לוין, מנהל מרכז החדשנות בחיפה.

רכילות עסקית לארס רונז', ציפי לנדסמן, יונה יהב, אירב שטיין, ליאור לוין (צילום: כתום צלמים)
לארס רונז', ציפי לנדסמן, יונה יהב, אירב שטיין, ליאור לוין(צילום: כתום צלמים)
  

לוריאל שוברים מוסכמות

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS צירף לכוחותיו שגרירה בינלאומית חדשה: אמבר הרד, השחקנית ההוליוודית, שמוכרת כשוברת מוסכמות. הרד, בת ה-32, היא תומכת נלהבת בזכויות נשים, ילדים ולהט"בים. "תמיד אהבתי את ההנאה שביופי ואת כוחו של השינוי. כבוד לי להיות דוברת של מותג, שאמר עוד לפני שנולדתי ועדיין אומר לנשים, שמגיע לנו הטוב ביותר", אמרה הרד. פייר עמנואל אנז'לוגלו, הנשיא העולמי של לוריאל פריז, אמר כי הרד היא שגרירה עוצמתית של לוריאל פריז, בזמן שהחברה מצעידה קדימה את המוטו: "כי מגיע לי הטוב ביותר" ל-2018.

רכילות עסקית אמבר הרד (צילום: )
אמבר הרד. צילום: יח"צ חו"ל(צילום: )
 

גובר מעצים נשים

צחי גובר, בוגר קורס קופירייטינג ב"הבצפר", עומד מאחורי הסלוגן: "נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה". הסלוגן יעמוד במרכז קמפיין חדש, שקורא לגיוס נשים למערך הנהגים של חברת מטרופולין. הסלוגן נבחר מתוך עשרות עבודות שהוגשו ע"י סטודנטים ובוגרים של "הבצפר", בשל היותו מייצג את מטרת הקמפיין, שיעלה ברשתות החברתיות: ללעוג לדעות קדומות ולתפיסות הרואות נשים כנהגות פחות טובות, וקורא לנשים להתעלם מהסטיגמות ולבחור במקצוע חדש. "כאב לתאומות בנות שנתיים, חשוב לי שהן יגדלו לעולם ללא גבולות", אמר גובר.

צחי גובר ()
צחי גובר
 

מנכ"לית מייצגת

שירלי פאר יגרמן, מנכ"לית עיריית רמת השרון ויו"ר קשרי חוץ באיגוד מנכ"לי רשויות מקומיות בשלטון המקומי, ייצגה את ישראל בקונגרס, בו השתתפו כ-1,000 משתפים, בהם מנכ"לים מרשויות מקומיות מכל העולם. פאר נשאה את דגל ישראל בטקס הפתיחה והעניקה את המתנה בשם האיגוד הישראלי למארי קיסר, נשיאת האיגוד הבינלאומי.

רכילות עסקית שירלי פאר (צילום: )
שירלי פאר. צילום: יח"צ(צילום: )
 

בקצר...

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל (מיל') דן חלוץ, הפגין נוכחות במספר אירועים בקהילות יהודיות בארגנטינה ובברזיל מטעם ארגון נכי צה"ל, במסגרת חגיגות שנות ה-70 לצה"ל ולבתי הלוחם. ד"ר משה שמא, מנהל קרן נכי צה"ל, הדגיש את תרומתו של חלוץ להיכרות הקהילות את פעילות הארגון.

 

במחנה סער שברמת הגולן חנכו אילן טל, מנכ"ל 'יחד למען החייל', ויעל אקשטיין, סגנית נשיא הקרן לידידות, את ניידת הידידות- משאית, שתנוע בבסיסי הצפון ותחלק צ'ופרים לחיילים, ללא תשלום.

 

בהרודס הרצליה הוענק בנוכחות שר הכלכלה, אלי כהן, פרס שר הכלכלה לעסקים מצטיינים, המשלבים אנשים בעלי מוגבלויות.

  

עו"ד אפרת כהן מונתה למנכ"לית ארגון התרופות פארמה ישראל. היא שימשה שותפה וראש מחלקת הרגולציה במשרד עורכי הדין תדמור ושות' פרופ' יובל לוי ושות'. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים