כשהדמיון הופך למציאות
בעתיד הלא רחוק נחליף את החוויה של צפייה בספורט והופעות חיות בצפייה וירטואלית, ועולם ניווט הרכב כפי שאנחנו מכירים עתיד להשתדרג משמעותית. איך אפשר להיכנס לתחום ומה היתרונות של החברות הישראליות? אירוע "יצוא על הבר" ביוזמת מכון היצוא ו-Wize סיפק תשובות לעשרות צעירים וצעירות שהגיעו לשמוע וללמוד מבכירים בתעשייה לאן מתקדם העולם הטכנולוגי. צפו
כבר התרגלנו לגעת כמעט בכל דקה ביום במסכים שצמודים אלינו, אך האם בעתיד הלא רחוק נעבור לצרוך את התוכן הדיגיטלי שלנו על ידי מציאות רבודה (AR) ומדומה (VR) כמשהוא רגיל ויומיומי?
מהפכת המציאות המדומה (VR) והמציאות הרבודה (AR) כבר כאן והיא הולכת לשנות את כל מה שהכרנו על חווית המשתמש. לפי מומחים בתחום, בעתיד הלא רחוק נחליף את החוויה של צפייה בספורט והופעות חיות בצפייה וירטואלית, ועולם ניווט הרכב כפי שאנחנו מכירים עתיד להשתדרג משמעותית.
איך מתחרים בשוק הסיני, ומה היתרונות של החברות הישראליות? ואיך משפיעות טכנולוגיות ה-AR/VR על חיינו בעולם הרכב, הרפואה והבידור הביתי?
אירוע "יצוא על הבר" השישי שהתקיים לפני מספר ימים בפאב דיזי פרישדון בת"א ביוזמת מכון היצוא ו-Wize סיפק תשובות לעשרות צעירים וצעירות שהגיעו לשמוע וללמוד מבכירים בתעשייה לאן מתקדם העולם הטכנולוגי. הדוברים שהשתתפו בפאנל כבר שוחים בעולם ה-AR/VR. קראל אמיתי, מנהל ענף המובייל במכון היצוא, אוהד עקיבא, דירקטור עיבוד תמונה HARMAN ישראל סמסונג, מוטי קושניר, מנכ"ל ומייסד שותף InfinityAR, אמיר שגב, מנכ"ל ומייסד TEXEL, שלמה גדות, מנכ"ל ומייסד Inuitve. אז מה היה להם לומר? צפו ווידיאו בתחילת הכתבה.
על פי קראל אמיתי, מנהל ענף המובייל במכון היצוא, יש מעל מאה חברות ישראליות שפועלות בתחום הAR וה-VR בישראל. לדבריו, ב-2017 נרשם שיא של השקעות בתחום הזה באופן גלובלי. "אנחנו מזמינים את כל היזמים בארץ, כל החברות בארץ שעדיין לא מכירים את מכון היצוא לבוא להשתמש בפלטפורמה ולראות איך אנחנו יודעים לייצר ערך עסקי עבורם".
בשיתוף מכון היצוא