שתף קטע נבחר

נעילה שלילית בבורסה בת"א; טבע ירדה ב-2.6%

ת"א 35 ירד ב-0.3%, ת"א 125 נסוג ב-0.4%; פער ארביטראז' הוריד את פרטנר ב-4%, את טאואר ב-2.1% ואת אופקו ב-6%; מניית לאומי התחזקה ב-0.4% והשלימה שמונה ימים ירוקים

הבורסה בתל אביב נעלה את יום המסחר הראשון של השבוע בירידות - ת"א 35 נחלש ב-0.3%, ת"א 125 נסוג ב-0.4%; מניית לאומי סגרה יום שמיני ברצף בטריטוריה חיובית והוסיפה לערכה 0.4%, מניית קולפלנט קפצה ב-11.9% אחרי זריקת עידוד מהדיווח על רכישת המניות מצד עמי שגיא. טבע ירדה ב-2.6%. פער ארביטראז' הוריד את פרטנר ב-4%, את טאואר ב-2.1% ואת אופקו ב-6%. 

 

מניות מרכזיות

אורד הודיעה על זכייה בפרויקט לביצוע עבודות ביטחון והגנת מתקנים ללקוח במזרח אפריקה בהיקף של 20 מיליון שקל למשך 12 חודשים.

 

ריגנרה של אינטרקיור החלה בניסוי קליני שלב שלישי, במעמד של "מסלול מהיר", בחולי NAION, הגורמת לאובדן ראייה מיידי ופתאומי, וכי החולה הראשון החל לקבל טיפול. 

 

קולפלנט: בסוף השבוע עמי שגיא, בעל עניין בחברה (ואביו של טדי שגיא) רכש מניות של החברה ב-4.5 מיליון שקל.

 

הנפקת חוב מוצלחת לגב ים נגב, הבעלים של פארק ההייטק גב-ים נגב בבאר-שבע. החברה שבשליטת גב ים - שבה שותפות גם עיריית באר שבע ואוניברסיטת בן גוריון (לצד משקיעים פרטיים) - השלימה גיוס חוב של 320 מיליון שקל בהנפקת אג"ח לגופים מוסדיים, שתירשם למסחר בבורסה בת"א (סדרה א'). להנפקה הוזרמו ביקושים של מעל מיליארד שקל והיא נסגרה בריבית שקלית של 3.55%.

 

כלל ביטוח מודיעה על שינוי מבני בחברה, במסגרתו, ימוזגו חטיבות ביטוח חיים ופנסיה וגמל לחטיבת חסכון ארוך טווח; תוקם חטיבה חדשה, חטיבת לקוחות והפצה אשר תמזג את מערך הלקוחות עם מערך העסקים; יוקם מערך חדש, מערך שירות ותפעול ותבוטל חטיבת המטה ואגפי המטה יוכפפו ישירות למנכ"ל.

 

איתן ליבנה פורש מתפקידו כמנכ"ל אורביט שבשליטת קרן פימי, לאחר שנתייים בתפקיד (ליבנה מונה ב-1 ביולי 2016 ויעזוב ב-5 בספטמבר). יחליף אותו בן ויינברגר, שכיהן בשנים 2017-2015 כמנכ"ל לומוס. 

 

קבוצת דלק מעדכנת כי החברה הבת איתקה קיבלה התחייבות מבנק בינלאומי להלוואה של 300 מיליון דולר לתקופה של 5 שנים, לטובת מחזור חוב, בתנאי ריבית עדיפים.

 

רדהיל תפרסם דיווח מהותי, המסחר במניה ייפתח רק לאחר הדיווח.

  

עסקת מניות באלגומייזר: אביב ברקוביץ, בעל המניות הגדול בחברה (8.95%), ימכור מניות אלגומייזר ב-2.8 מיליון שקל בעסקה מחוץ לבורסה - לארבעה רוכשים, בהם היו"ר והמנכ"ל נועם בנד. העסקה נעשית לפי שווי של 2 שקלים למניה - שער הבסיס של אלגומייזר עומד היום על 3.50 שקלים.

 

סאטקום מערכות מדווחת על עדכון הסכם לאספקת שירותי תקשורת לווינית לחברת תקשורת בקונגו - התמורה לפי תנאי ההסכם המעודכן תעמוד על 320 אלף דולר לחודש, עד ל-30 בנובמבר 2019 - התמורה הכוללת בתנאי ההסכם המעודכן תעמוד על 5.1 מיליון דולר. התמורה על כלל השירותים שניתנו ללקוח (כולל העדכון הנוכחי) תסתכם ב-15.5 מיליון דולר. ללקוח תינתן אופציה להארכה שנתית של ההסכם בתום התקופה.

  

שופרסל תשקיע 600 מיליון שקל באונליין: "כלכליסט" מדווח כי הרשת נערכת להכפלת הפעילות שכבר מגלגלת 1.4 מיליארד שקל בשנה - אתר שופרסל אונליין החדש ייחשף באופן הדרגתי, בהשקה שקטה שתושלם עד הרבעון הראשון של 2019.

 

מניות לאומי ועזריאלי ייסחרו על רקע סגירת עסקת לאומי קארד. בסוף השבוע נחתמה העסקה למכירת חברת כרטיסי האשראי לקרן ורבורג פינקוס תמורת 2.7-2.5 מיליון שקל, 30% מעל הונה העצמי. לאומי מחזיק ב-80% מלאומי קארד ועזריאלי ב-20%.

פורסם לראשונה 29/07/2018 10:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים