שתף קטע נבחר

כבר לא בשמיים: משתדרגים לפנטהאוז

פעם החלום לגור בדירת פנטהאוז היה נדמה רחוק ושמור רק לאלו שהממון נמצא בכיסם, אולם כיום, עם הפרויקטים המקדמים התחדשות עירונית, החלום הופך למציאות ויותר ויותר זוגות ומשפחות בוחרות לשדרג את בית המגורים ולהישאר בסביבה המוכרת והאהובה

בשיתוף מרכז הנדל"ן

 

בעקבות שגשוגם של פרויקטי ההתחדשות העירונית באזורי הפריים לוקיישן במרכזי הערים בשנים האחרונות, נוצרה ההזדמנות לזוגות בגילאי 40 פלוס לשדרג את איכות חייהם ולעבור לדירת פנטהאוז, כל זאת תוך שהם ומשפחתם נשארים לגור באזור המוכר והאהוב עליהם.


פרויקט Citynest, קבוצת בכר
פרויקט Citynest, קבוצת בכר
 

"עבור זוגות כאלו, בהם בני הזוג התבססו כלכלית, המעבר לפנטהאוז מדירת חמישה חדרים בה הם מתגוררים כעת היא פחות דרמטית מבעבר ובהחלט נמצאת בהישג ידם", מסביר אור הדר, מנהל השיווק והפיתוח העסקי בקבוצת בכר, חברת נדל"ן יזמית וקבלנית, המתמחה בפרויקטים למגורים בתחום ההתחדשות העירונית.

 

לדבריו, "אותן משפחות יכולות להישאר בשכונה המוכרת והאהובה עליהם שבה יש כבר תשתיות ושירותים ציבוריים מפותחים ופעילים תוך שהם משדרגים את איכות מגוריהם. הילדים לא צריכים לעזוב את בתי הספר, את גני הילדים ואת החברים שלהם וכך נמנעת עוגמת הנפש והקושי שמאפיין הרבה פעמים מעבר לדירה בשכונה אחרת או בעיר אחרת. הכל קרוב והכל נשאר אותו דבר בשבילם, בהבדל אחד דרמטי – הם מגשימים את החלום ומשדרגים את מגוריהם לדירת פנטהאוז גדולה ומרווחת".

 

"יתרון נוסף ומשמעותי ברכישת דירה בשכונה ותיקה לעומת נדידה לשכונה חדשה בעיר שרק מתפתחת, הוא שאין צורך לצאת ממנה על מנת לקבל שירותים בסיסיים, כמו סניף דואר, מינימרקט, בית קפה שכונתי או סניף בנק. בשכונות הוותיקות הכל כבר קיים, נגיש וקרוב. בשכונות החדשות, יש לקחת בחשבון שיתכן שבמשך מספר שנים האזור יתפקד כאתר בנייה, למשך זמן ארוך".

 

קהל יעד נוסף לדירות הפנטהאוז המיוחדות עליהם מדבר אור הינו זוגות מבוגרים שחיו בצעירותם במרכזי הערים הגדולות ועם התרחבות המשפחה עברו לגור במושבים וביישובים מבוססים אך מרוחקים. זוגות אלו מגלים לאחר כמה שנים, עם עזיבת הילדים את הקן, כי הם נותרו לבד והבית הגדול והיוקרתי הפך גדול מדי וריק.

פרויקט Citynest, קבוצת בכר
פרויקט Citynest, קבוצת בכר
 

"עם ההבנה הזו הם מבקשים לשוב בחזרה אל לב הערים במטרה להיות קרובים לילדים ולנכדים", הוא מסביר, "שאיפתם היא לחזור ולהתגורר בפריים לוקיישנים הטובים בעיר עם החוויה האורבנית שהם מציעים ובמקביל ליהנות מחוויית מגורים מפנקת ואף אקסלוסיבית בדירות פנטהאוז עם שטחי אירוח מרווחים המותאמות במיוחד לאירוח החברים ובני המשפחה. אם תוסיפו לכך את המיקום הנוסטלגי במוקדי הערים עם הטוויסט של בניין חדש ויוקרתי הרי שמדובר מבחינתם על חבילת מגורים הנותנת להם הכל".

 

בשיתוף מרכז הנדל"ן


פורסם לראשונה 12/09/2018 11:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים