שתף קטע נבחר

חופשה בטעם האלפיון העליון

חודש חגים רצוף גשרים לפנינו, מה שיוצר אפשרות לחופשה מתמשכת נדירה. זה הזמן להתנתק משגרת הנופש הסטנדרטית ולבחור באפשרויות קצת (הרבה) יותר יוקרתיות

שכירת מטוס פרטי

בעידן שבו הזמן הופך למשאב יקר יותר ויותר, אנו עדים לעלייה במספר המשתמשים במטוסים פרטיים לעסקים או לאירועים מיוחדים, מיום הולדת לכל המשפחה/החבר'ה ועד לטיולים אינטימיים. היתרון העיקרי של החברות הללו הוא יכולתן להגיע – בשונה מחברות תעופה סדירות – ליעדים לא שגרתיים ברחבי העולם. השילוב המנצח הזה כולל נוחות, פינוק, תפריט מזון ויינות משובח, וליווי אישי מרגע הכניסה לשדה התעופה תוך הליך מקוצר של ביקורת הגבולות (וכמובן אין צורך להגיע לשדה שעתיים לפני הטיסה). בארץ פועלות מספר חברות הטסה, חלקן דואגות לכם גם להזמנת חדרים במלונות ולשכירת מטוסים פרטיים ברחבי תבל. אם אתם רוצים להזמין את המשפחה או החברים, תמצאו מטוסים המכילים עד 20 מקומות. המחיר: 6,000־2,000 דולר לשעת טיסה, בהתאם למטוס, אבל שווה כל סנט למי שרוצה ויכול לפנק עצמו.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

מועדוני החופים היוקרתיים ביותר בריביירה הצרפתית

אם חפצתם להרגיש חלק ממועדון הלייף־סטייל של האלפיון העליון העולמי – סנט טרופה, המֶכָּה של נופשי הג'ט־סט, מושכת קהל איכותי במיוחד ושלל ידוענים, בין היתר לארבעת מועדוני החוף האולטרה־אקסקלוסיביים באחד החופים המפורסמים בעולם, פמפלונה: Nikki Beach – זה המועדון שבו החל כל טרנד מסיבות החוף ואשר שמעו יצא בכל קצות תבל והוא ממשיך לארח שלל סלבס הנהנים מגרוב עם מיטב הדי־ג'ייז העולמיים בחגיגה הדוניסטית מתמשכת; Shellona – מבטיח חגיגות וארוחות לתוך השקיעה ואחריה, כולל תפריטים של כמה מהשפים הטובים בעולם המתארחים בו; Les Palmiers - המועדון המפורסם במבנים הלבנים שלו חביב במיוחד על האלפיון המקומי; Club 55 – מהמועדונים הוותיקים והיוקרתיים ביותר. שלל האורחים מגיעים למסיבות הנוצצות שנערכות כאן במכוניות בנטלי, במגה־יאכטות או בהליקופטרים. רוב האורחים במועדונים אלה שוכרים וילות יוקרה, שבעצמן מצוידות בבריכות שחייה וכחלק מהדיל כוללות גם שירותי מלצרות ועובדים העומדים לרשותכם. אחת מהחברות הגדולות שמתווכת בתים אלה:

St. Tropez House, 33-428-31-18-46.

 

לאתרי המועדונים:

ניקי ביץ': www.nikkibeach.com/destinations/beach-clubs/st-tropez/

שלונה: shellonabeach.com/en/ramatuelle  

לה פלמייה: www.ramatuelle-tourisme.com/en

קלאב 55: www.club55.fr/en/index.html

 

כל האוניות - שאורכן מגיע לשני מגרשי כדורגל ויותר והן מתנשאות לגובה של 14 קומות ויותר - עושות בדרך כלל אותו מסלול ליעדים בצפון אירופה, אנגליה, אפריקה, הים התיכון, האוקיינוס השקט, פנמה, קובה, תעלת פנמה, ברמודה, הקאריביים, אסיה, אלסקה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, וכמובן קרוזים סביב העולם.

 

Seven Seas Explorer (של חברת Regent Seven Seas Cruises) הושקה לפני שנתיים והוגדרה כספינה היוקרתית ביותר שנבנתה אי־פעם. כדי לענות על ההגדרה הזו כל החדרים בה הם סוויטות, השטחים הציבוריים מרהיבים ועצומים, מחופי שיש קררה, עם שנדלירים מקריסטל ו־2,500 יצירות אמנות תלויות על קירותיה. מסעדות השף שלה מציעות שלל סוגי ארוחות ויינות סביב השעון, סיורי חוף מודרכים (כולל עם מדריכים אישיים), טיפולי ספא ועוד. רוב הנוסעים בה הם בני 50+, ובדרך כלל עתירי ניסיון בקרוזים, כך שיוכלו לספק לכם טיפים מועילים מרחבי תבל. היא מכילה 750 נוסעים, לצד 552 אנשי צוות.

לפרטים: www.rssc.com

 

  (צילום: seven seas explorer)
(צילום: seven seas explorer)

 

Crystal Serenity (Crystal Cruises) מציעה תוכנית העשרה רחבה, שבה מרצים פוליטיקאים, סופרים, כלכלנים, אנשי אקדמיה וסלבס אחרים, מה שאומר הזדמנות נדירה לפגוש אנשי רוח ובעלי דעה מובילים בעולם תוך כדי שיט. באותה רוח הספינה ממתגת עצמה כבית תרבות שבו תוכל למצוא אמנים מכל הסגנונות מופיעים על סיפוניה, כולל מופעים נוסח ברודוויי וריקודים סלוניים. ההיצע כולל גם תשובות מתאימות לילדים, כך שזו אופציה נוחה לקרוז עם הנכדים. תפוסה: 1,070 נוסעים ו־655 אנשי צוות. כוללת קרוזים לאנטארקטיקה ואלסקה.

לפרטים: www.crystalcruises.com

 

Riviera (Oceania Cruises) מבססת את המוניטין שלה על קרוזים שמיועדים לחובבי מזון ויין. אלה ייהנו במסעותיה לא רק מארוחות שף ייחודיות, אלא גם משיעורי בישול. יש בה 147 סוויטות, חלקן עצומות בשטחן ובהן ריהוט שעוצב על־ידי ראלף לורן, לצד 478 חדרים רגילים, ניתן לקבל שירותי משרת אישי סביב השעון. מספר הנוסעים: 1,250 ולצידם 800 אנשי צוות.

לפרטים: www.oceaniacruises.com

 

Viking Star (Viking Ocean Cruises) קרוזי פרימיום בדרגה העליונה, כשבכל החדרים יש מרפסות ושלל מסעדות עם מגוון תפריטים עולמיים. הספינה נועדה לתת מענה ללקוחות הקבועים של החברה שנהגו לפקוד אותה בסיורי הנהרות שלה – תחום ההתמחות שלה - ורצו תרגום של החוויה גם לקרוזים חוצי־אוקיאנוסים. אלה עוגנים בכמה מהנמלים המעניינים ביותר בעולם, כולל סיורים מודרכים השמים דגש על מנהגי המקומיים והמאכלים שלהם. הכל־כלול, כולל העברות לנמל וממנו. החברה לא מאפשרת נוסעים בני פחות מ־18. 930 נוסעים ו־600 אנשי צוות.

לפרטים: www.vikingcruises.com/oceans

 

Seabourn Ovation (Seabourn Cruises), שהושקה בשנה שעברה, ממתגת עצמה בעיצוב יוצא הדופן של המעצב הנודע אדם טיהאני, כשכל 300 הסוויטות שלה באות עם מרפסות. דבר נוסף שמייחד אותה הוא שלל מקומות ההסעדה, כולל מסעדות שף של תומס קלר, ושמפניה וקוויאר חינם. 15 תאים (במחיר של 350 דולר ללילה לזוג) כוללים ג'קוזי במרכזם ומקרר מלא מתאבנים. ההפלגה היא בסגנון הכל־כלול, כולל ברי משקאות חופשיים. העיצוב האינטימי המאפשר שטחי מרגוע רבים מושך לסיורים אלה הרבה אנשי קרוזים מנוסים, גילאי 70־40.

לפרטים: www.seabourn.com

 

לצד הספינות הגדולות יש גם אפשרויות רבות של קרוזים על מגה־יאכטות, הכוללות כ־50 חדרים ומציעות שיט שהוא שילוב של אינטימיות ויוקרה.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים