שתף קטע נבחר

גם במוסד: מגוון משרות לאנשים עם מוגבלות ביריד מיוחד

ביריד שהתקיים היום באוניברסיטת תל אביב הוצעו מגוון משרות לאנשים עם מוגבלות בחברות מובילות במשק הישראלי. "התרומה תהיה משולשת - גם לעובד עצמו, גם לעסק וגם לחברה הישראלית"

יריד תעסוקה לאנשים עם מוגבלות התקיים היום (ה') באוניברסיטת תל אביב תחת הכותרת "המלאי מוגבל". היריד נועד למעסיקים ולאנשים עם מוגבלות, אקדמאיים ומקצועיים במטרה לסייע להם להיכנס לעולם התעסוקה.

 

המלאי מוגבל - יריד תעסוקה לאנשים עם מוגבלות ()
המלאי מוגבל - יריד תעסוקה לאנשים עם מוגבלות

היריד התקיים ביוזמת טלי אבהר ונורית פלג וולברג, מידענית וסופרת עם מוגבלויות, ובחסות בנק הפועלים, מקשיבים נט, ההסתדרות הציונית העולמית ובלה דיגיטל.

 

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק ביוזמה חשובה כל כך, וקוראים לחברינו מהארגונים העסקיים הגדולים להצטרף אלינו ולהציע משרות איכותיות לאנשים עם מוגבלות. התרומה תהיה משולשת - גם לעובד עצמו, גם לעסק וגם לחברה הישראלית כולה".

 

נורית פלג וולברג, יוזמת היריד, אמרה: "אני פעילה חברתית שמכירה מקרוב את הקשיים איתם אנשים עם מוגבלות מתמודדים וחשוב לי מאוד להשפיע, בעיקר בתחום התעסוקתי הכל כך קריטי עבורם, לכן החלטתי ליזום כנס תעסוקתי מיוחד לאנשים מיוחדים להשגת עבודה איכותית. מטרת היריד מצד אחד לאפשר למעסיקים ליהנות מהכישורים של העובדים ומצד שני לעובדים למצות את הפוטנציאל המקצועי שלהם".

 

המלאי מוגבל - יריד תעסוקה לאנשים עם מוגבלות ()
המלאי מוגבל - יריד תעסוקה לאנשים עם מוגבלות

מלבד דוכני החברות והארגונים שהציעו משרות עבור הנוכחים ביריד, למשתתפים הוצעו סדנאות למחפשי עבודה, הרצאות מעולמות הקריירה והאקדמיה ועוד.

 

בין החברות שהשתתפו ביריד ניתן למצוא את טבע, בנק הפועלים, שטראוס, הפניקס, בזק, צ'ק פוינט, תנובה, מטריקס, NESS, כלל, פלאפון, IBM, מנורה מבטחים, AIG, משרד החינוך, משרד המשפטים, בית החולים אסף הרופא ועוד.

 

 

 


פורסם לראשונה 04/10/2018 13:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים